تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۰:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39688

بازدید حجت الله ایوبی از پشت صحنه "سرو زیر آب"پس از بازدید روز چهارشنبه بیست و دوم دی ماه رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل فارابی از پشت صحنه فیلم سرو زیر آب ساخته محمدعلی باشه آهنگر، علیرضا تابش متنی را درباره این بازدید نوشته است. 

به گزارش سینماسینما، در یادداشت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی آمده است:

صبح امروز چهارشنبه بیست و دوم دیماه

سرانجام فیلم سینمایى “سرو زیر ماه” به کارگردانى “محمدعلی باشه آهنگر” و تهیه کنندگی “سید حامد حسینى” کلید خورد.

شصت درصد این فیلم در سوله های کارخانه سیمان رى فیلمبرداری خواهد شد. فیلم با مشارکت سه نهاد سینمایی (بنیاد سینمایى فارابى، حوزه هنرى، موسسه تصویر شهر) قرار است ساخته شود، این تجربه ى همکارى، نشانی است از تعامل هوشمندانه نهادهای سینمایی برای تولید فیلمی ارزشمند که بخشی از تاریخ معاصر ایران و دفاع مقدس و شهدای گمنام را روایت می کند.

امروز از چند نظر برای من و همکارانم حائز اهمیت است. آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی “سرو زیر آب” و همزمانی آن با سی امین سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای ۵ که اتفاقا مضمون این فیلم با این عملیات مرتبط است و نشانگر توجه سینماى ملى به ارزش ها  و پاسداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات است. همچنین توجه سه نهاد فرهنگی و اجتماعی برای سرمایه گذاری و تولید این فیلم که نشان از هم افزایی مدیریتی در فعالیت هایی از این دست دارد و تداوم آن حتما برای سینمای ایران مفید خواهد بود. از سوی دیگر رونق و استمرار جریان تولید سینما در این مقطع از سال است ، در شرایطی که بخش عمده ایی از سینماگران تلاش های یکساله گذشته خودشان را برای حضور و نمایش در جشن ملی سینمای ایران آماده می کنند . جریانی دیگر و گروهی دیگر از سینماگران از هم اکنون برای رونق سال آینده سینمای ایران در حال برنامه ریزی و اجرا هستند. برابر ارزیابی که از اطلاعات وضعیت تولید سینما در اختیار دارم ، ادامه این روند نوید بخش سال پربار و پر رونق  برای سال آتی سینمای ایران خواهد بود‎.

سینمای ایران اسلامی، حرکت بالنده و متعالی خود را همچنان با قوت و قدرت ادامه می دهد و کارگردانان فهیم، متعهد و دلسوز آن خصوصا در عرصه تولید فیلمهای دفاع مقدس همچنان چشم انتظار حضور موثر و تعیین کننده نهادهای مرتبط هستند. به امید تداوم این همکاریها.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها