تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 99712

فیلم سینمایی «یه وا» به کارگردانی آناهید آباد دو جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را از جشنواره آرپا در لس آنجلس آمریکا کسب کرد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «یه وا» که در بخش رقابتی بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم آرپا حضور داشت موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از این جشنواره شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم آرپا در لس آنجلس آمریکا از ۱۹ تا ۲۱ آبان (۱۰ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸) برگزار شد و فیلم «یه وا» در بخش رقابتی نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم بلند داستانی، فیلمنامه و کارگردانی بود.

این جشنواره از قدیمی ترین جشنواره های مستقل فیلم های بین المللی در آمریکا محسوب می شود که با هدف تفاهم فرهنگی و همدلی جهانی در سال ۱۹۹۷ در لس آنجلس شروع به کار کرد. جشنواره آرپا از ابتدا هدف را به تنوع و تکثر فرهنگی میان فیلمسازان داخلی و بین الملل قرار داده است.

فیلم «یه وا» به همت معاونت بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره‌های معتبری شرکت کرده و تا کنون جوایز بین‌المللی از جمله جایزه فیلم برگزیده تماشاگران از جشنواره فیلم انار کانادا و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره کینو شوک روسیه را دریافت کرده است.

«یه وا» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و مرکز ملی فیلم ارمنستان تولید شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها