تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 65333

با پشت سر گذاشتن تابستانی ضعیف، فیلمی جدید در ژانر وحشت می‌تواند در آستانه ورود به فصل پاییز به باکس‌آفیس داخلی آمریکا کمک بزرگی کند.

به گزارش سینماسینما، حالا که باکس‌آفیس آمریکا در بازه‌ای کوتاه دو رکورد بدترین ماه آگوست به ثبت رسیده در ۲۰ سال اخیر و بدترین تابستان به ثبت رسیده در بیش از یک دهه اخیر را پشت سر گذاشته است به نظر می‌رسد در آخرین هفته قبل از فرارسیدن فصل پاییز، کمی اوضاع بهتر شود.

انتظار می‌رود فیلم «It» که اقتباس سینمایی رمان استیون کینگ ساخته کمپانی‌های برادران وارنر و نیولاین است و در بیش از ۴۱۰۰ سالن سینما اکران می‌شود، هدف‌گذاری کرده تا بتواند چند رکورد قابل‌توجه را بشکند. فیلم «دوباره خانه» محصول کمپانی اوپن رود با نقش‌آفرینی ریس ویدرسپون هم مخاطبان کمتری را هدف گرفته و یک جایگزین کوچک‌تر برای اقتباس استیون کینگ است.

حتی پیش از اینکه «It» اکران شود این فیلم توانسته رکورد بشکند چون ۴۱۰۳ سالن سینما بیشترین تعداد سالن برای یک فیلم با ریتینگ R در تاریخ است و تعدادش بالاتر از ۴۰۷۱ سالنی است که «لوگان» در ابتدای سال در آن‌ها اکران شده بود. مسلما به این ترتیب این پروژه شانس خیلی خوبی برای فروش بالا هم خواهد داشت و این سوال پیش می‌آید که چقدر می‌تواند بفروشد؟

کمپانی برادران وارنر محافظه‌کارانه تخمین زده و گفته آخر هفته فروش اول فیلم می‌تواند با خود درآمدی ۶۵ میلیون دلاری از راه بیاورد که اگر این اتفاق بیفتد فروش اولیه فیلم از نزدیک به ۵۰ میلیون دلار «هتل ترنسیلوانیا ۲»، ۵۵.۷ میلیون دلار «جاذبه» و ۵۲.۵ میلیون دلار «فعالیت فراطبیعی» بیشتر خواهد بود و به این ترتیب می‌تواند بالاترین فروش اولیه فیلم‌های ژانر وحشت را به ثبت برساند.

علاوه بر این، «It» قصد دارد رکورد بیشترین فروش طولانی‌ مدت داخلی فیلم‌های ژانر وحشت با ریتینگ R را هم بشکند و به این ترتیب باید بتواند با ۲۳۳ میلیون دلار فروش به ثبت رسیده توسط «جن‌گیر» رقابت کند. بعد از «جن‌گیر»، فیلم‌ «برو بیرون» با ۱۷۵ میلیون دلار فروش در رده بعدی قرار دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها