تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 104040

فهرست فیلم‌های حاضر در بخش «فروم» شصت‌ونهمین جشنواره فیلم برلین با حضور یک فیلم ساخته سینماگر زن ایرانی همراه است.

به گزارش سینماسینما، فیلم «نشت» به کارگردانی سوزان ایروانیان محصول مشترک سینمای ایران و چک، اولین نمایش جهانی خود را در بخش «فروم» برلیناله ۲۰۱۹ تجربه خواهد کرد.

سوزان ایروانیان علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه «نشت» را نیز بر عهده دارد و مجید برزگر به همراه کاوه فرنام تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. در این فیلم ۱۰۰ دقیقه‌ای با بازی آرمیک قریبیان، زیبا اسلاملو، هستی خالدی، سعید سعیدی، محمد صالح قطمیری و کاوه قرائی نژاد بازی کرده‌اند.

فیلم «نشت» پیش‌تر در بخش پروژه‌های در حال توسعه جشنواره بین‌المللی کارلووی‌واری در کشور جمهوری چک معرفی شده بود. این فیلم درباره زنی‌ پنجاه‌ساله است که در پی یافتن شوهر گمشده‌اش به آلمان مهاجرت می‌کند تا راز بزرگی را به او بگوید.

امسال در بخش «فروم» جشنواره برلین که ویژه آثار سینمایی مستند و تجربی از سراسر جوان با تاکید بر ساخته‌های فیلمسازان جوان است، در مجموع ۳۹ فیلم به روی پرده خواهند رفت که ۳۱ فیلم اولین نمایش جهانی خود را تجربه می‌کنند.

شصت‌ونهمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۷ تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۹ (۱۸ تا ۲۸ بهمن) در آلمان برگزار می‌شود و امسال «ژولیت بینوش» بازیگر فرانسوی برنده اسکار به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی این رویداد سینمایی انتخاب شده است.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها