تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89949

علی بایبوردی

خیابانی: سلام. قطعا من جواد خیابانی هستم و شما حمیدرضا صدر. شاید فکر کنید که من حمیدرضا خیابانی هستم و شما جواد صدر که نه این‌طور نیست.

صدر: سلام جواد جان. همین اول کار بگم که ما میدونیم در هفدهم جولای سال ۱۹۹۸ داشتی از خیابون رد میشدی، دولا شدی بند کفشتو بستی و به راهت ادامه دادی. جالبه که هاکونا ماتاتا، مدافع تیم ماداگاسکار هم سال ۱۹۵۳ همچین کاری رو دقیقا تو جولای انجام داده. اما… به نظرت کی امسال قهرمان میشه؟

خیابانی: شانس برزیل از همه بیشتره، نه شانس اسپانیا. آرژانتین هم ممکنه که قهرمان بشه. اما فرانسه و بلژیک رو هم من ۹۹ درصد قهرمان میدونم. بگذریم از پرتغال که حتما و قطعا قهرمان امساله. اما کلمبیا و اروگوئه هم امسال اومدن برای قهرمانی. واقعا امسال یه قهرمان نداریم. چند تا قهرمان داریم و چند تا هم نایب قهرمان.

صدر: من یه کم گیج شدم، ببین اسپانیا سال ۱۸۹۴ رییس فدراسیونش عوض میشه و از اون سال تا سال ۱۹۵۱ هر دو سال یکبار، کاپیتانشون شماره ۱۰ رو تنش میکنه. نکته جالب ماجرا اینه که از سال ۱۹۵۱ تا سال ۱۹۸۳ هر سه سال یک‌بار کاپیتانشون شماره ۷ رو میپوشه.

خیابانی: چقدر جالب، امسال توی اسپانیا دو تا راموس داریم؛ یکی سرجیو راموس و یکی هم سرجیو بوتسکتس.

صدر: گفتی راموس، یاد خاطره‌ای افتادم. سال ۱۹۴۸، بی راموس، پدربزرگ همین سرجیو راموس، یه گربه تربیت میکنه که با نخود فرنگی روپایی میزده. این گربه سال ۱۹۵۴ توسط یه سگ ولگرد خورده میشه و پدر بزرگ راموس براثر این اتفاق افسردگی کوتاه مدت میگیره و بعد میره کتف همسایه بالاییشون رو می‌پیچونه که یه کم آروم شه.

خیابانی: بله به نظرم بهترین تاکتیک ما جلوی اسپانیا حمله است. در واقع ما باید دفاع کنیم. یعنی هم دفاع هم حمله، که میشه ضد حمله.

صدر: ما از سال ۱۹۹۸ که دو تا حمله کردیم، تا سال ۲۰۰۶ هیچ حمله‌ای نداشتیم. خیلی جالبه که تنها حمله‌‌‌ ما که با کفش نایک بوده و گل به ثمر رسیده، سال ۲۰۱۲ بوده و جالب‌تر از اون اینه که تیم ملی مکزیک تا حالا گلی با کفش نایک نزده.

خیابانی: ما نمیدونیم با پرتغال چی کار کنیم. اما هر چی که هست، کریس رونالدو نه اون رونالدوی برزیله، نه مسیه، نه نیماره و نه گریزمانه. خب دیگه ساعت نزدیک ۱۲ شبه. الان تو فرداییم. امروز دیگه تموم شده و میریم به پخش شبکه‌سه برای گزارش بازی.

بی قانون

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها