تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 96656

حدود ۸۰ درصد از کارهای ساخت انیمیشن «جسم خاکستری» به کارگردانی سمانه شجاعی به پایان رسید.

به گزارش سینماسینما، سمانه شجاعی درباره آخرین وضعیت تولید انیمیشن جدید خود گفت: حدود ۸۰ درصد از کارهای ساخت «جسم خاکستری» به پایان رسیده و فقط بخش هایی از کار ترکیب بندی و مراحل فنی آن باقی مانده است که انجام این مراحل هم به زودی به پایان می رسد.

وی درباره نحوه شکل گیری ایده اولیه این اثر توضیح داد: ایده اولیه این فیلم در فروردین ۹۵ به ذهنم رسید و آن را با همسرم امین کفاش زاده که فیلمنامه فیلم قبلی‌ام با عنوان «اکتسابات انتسابی» را نیز او نوشته بود، در میان گذاشتم و از همان روزها مشغول کار روی ایده اولیه و سپس فیلمنامه شدیم تا اینکه نسخه نهایی در تیر ماه ۹۶ آماده شد.

شجاعی با اعلام اینکه کارگردانی این فیلم به لحاظ موضوع و ساختار به مراتب سخت تر از «اکتسابات انتسابی» بود، گفت: هر چند که در ابتدای ساخت «جسم خاکستری» تصمیم داشتم تکنیک متفاوتی را تجربه کنم، ولی در نهایت با مشاوره استادان در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تصمیم بر این شد که چنین ساختاری را انتخاب کنیم که شباهت زیادی به تجربه قبلی من یعنی «اکتسابات انتسابی» دارد.

این کارگردان در پایان با بیان اینکه زمان انیمیشن «جسم خاکستری» حدود ۶ دقیقه است و داستان آن در فضای یک تیمارستان اتفاق می افتد، اظهار کرد: تصاویر و موضوع این فیلم به نحوی است که فکر می‌کنم برای مخاطبان سنی بالای ۱۸ سال قابل نمایش است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها