تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 62925
یک زن دیگر به جمع قربانیان رومن پولانسکی کارگردان سرشناس لهستانی اضافه شد.

به گزارش سینماسینما، دردسرهای بی‌پایان رومن پولانسکی با پرونده تعرض جنسی به فردی زیر سن قانونی در دهه ۷۰ میلادی پایان ندارد.

در تازه‌ترین نمونه زنی به نام رابین مدعی شده است که سال ۱۹۷۳ در ۱۶ سالگی قربانی آزار جنسی از سوی رومن پولانسکی شده است. رومن پولانسکی سال ۱۹۷۸ پس از اعتراف به داشتن رابطه با فردی زیر سن قانونی از آمریکا گریخت و از آن زمان تحت تعقیب سیستم قضایی آن کشور است.

قربانی او در آن پرونده فردی به نام سامانتا گیمر است که چندی پیش از دادگاه لس‌آنجلس خواست به پرونده علیه رومن پولانسکی پایان دهد.

شاکی تازه پرونده پولانسکی نمی‌تواند او را به صورت قانونی تعقیب کند چرا که موضوع جرم شامل قانون مرور زمان شده است. البته او می‌تواند در پرونده سامانتا گیمر شهادت دهد. او برخلاف گیمر علاقه‌ای به ختم پرونده پولانسکی ندارد و از شنیدن خبر احتمال مختومه شدن پرونده علیه پولانسکی ۸۳ ساله بسیار خشمگین است.

رابین در توضیح دلیل سکوت طولانی‌اش در این باره گفت: «از آن‌جا که می‌ترسیدم پدرم پس از شنیدن ماجرا دست به کاری بزند که پایان چیزی جز زندان نیست، سکوت کردم.»

وکیل پولانسکی هنوز هیچ واکنشی به ادعای تازه نشان نداده است.

رومن پولانسکی کارگردان لهستانی برنده جایزه اسکار شهروند لهستان و فرانسه است. شارلوت لوییس بازیگر بریتانیایی نیز سال ۲۰۱۰ مدعی شده بود که پولانسکی سال ۱۹۸۳ در فرانسه او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

منبع: خبرآنلاین به نقل از بی‌بی‌سی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها