تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 94709

‌‎«درساژ» نخستین ساخته پویا بادکوبه در ادامه حضورهای جهانی در بخش نمایش های ویژه هشتمین جشنواره بین المللی ساخالین روسیه با نام (ON THE EDGE) به نمایش در می آید.

به گزارش سینماسینما، این فیلم در کنار آثار درخشانی از فیلمسازان صاحب نام همچون « دزدان فروشگاه» به کارگردانی هیروکازو کورئیدا برنده نخل طلا کن، «سوختن» ساخته لی چانگ دونگ و مکتوب،عشق من: آواز خواندن ساخته عبدالطیف کشیش و مردی که دن کیشوت را کشت ساخته تری گیلیام در بخش نمایشهای ویژه جشنواره ساخالین به نمایش درمی آید.

‌‎«درساژ» به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری که پیش از این در جشنواره جهانی فجر،برلین ۲۰۱۸،گرانادا،سیدنی استرالیا،شانگهای،ملبورن و افق های نو لهستان به نمایش درآمده و جوایز مهم و متعددی از جمله جایزه ویژه هیات داوران برلین و سیمرغ بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر را دریافت کرده است از امروز ۲ شهریور ماه در جشنواره ساخالین روی پرده می رود.

‌‎در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی،علیرضا ثانی فر،علیرضا آقاخانی،سیامک ادیب،جلال فاطمی،لویی سیفی، یسنا میرطهماسب،باسط رضایی، به آفرید غفاریان،شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می پردازند.
‌‎جشنواره فیلم ساخالین از ۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۸( ۲ تا ۹ شهریور) در شهر یوژنو – ساخالینسک در منطقه خاور دور در شرق روسیه برگزار خواهد شد.
‌‎پخش بین المللی «درساژ» برعهده دریم لب با مدیریت نسیرین میرشب است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها