محسن کیایی در گفت‌وگو با سینماسینما/ از بازی در نقش کمدی خسته شده‌ام/دنبال نقش‌های جدی و متفاوت هستم

سینماسینما، علی پاکزاد – محسن کیایی بازیگر سینما گفت: « بدترین چیزی که می تواند برای یک بازیگر رخ دهد درجا زدن در ژانری است که در آن فعالیت می کند. من هم، فیلم طنز بازی می کنم و هم فیلمی شبیه به «استیگمات» اما اکنون از ژانر کمدی خسته شده‌ام و مایلم در فیلم هایی شبیه به «آستیگمات» که به موضوعات روز جامعه می پردازند حضور داشته باشم. به دنبال نقش‌های جدی و متفاوت هستم.»

به گزارش سینماسینما، محسن کیایی اکنون سه فیلم را روی پرده سینماها دارد و یکی از پرکارترین بازیگران سینماست. کیایی در سریال «ساخت ایران ۲» نیز حضور دارد که این سریال برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. محسن کیایی معتقد است که از بازی در ژانر طنز خسته شده است.

محسن کیایی بازیگر پرکار این روزهای سینما درباره نقش هایش گفت: «امسال اکثر فیلم هایی که بازی کرده ام در یک زمان بوده و به همین دلیل همه در کنار هم قرار گرفته است. البته به شخصه خودم هم مایل نیستم که چند کار را در یک بازه زمانی خاص در کنار هم قرار دهم. اکنون در چهار اثر حضور دارم که باعث می شود تا پایان سال کار دیگری نداشته باشم. به هر حال قسمت این گونه بود که تمام فیلم های من در یک زمان اکران شوند.»

او ادامه داد: «البته در سریال «ساخت ایران ۲» هم حضور دارم. اما هنوز متوجه نشدم که این شلوغی در کار به نفع من است یا به ضررم. ولی این اتفاق افتاده است.»

کیایی درباره فیلم «آستیگمات» گفت: «بدترین چیزی که می تواند برای یک بازیگر رخ دهد درجا زدن در ژانری است که فعالیت می کند. من هم، فیلم طنز بازی می کنم و هم فیلمی شبیه به «استیگمات» اما اکنون از ژانر کمدی خسته شده ام و مایلم در فیلم هایی شبیه به «آستیگمات» که به موضوعات روز جامعه می پردازند حضور داشته باشم. به دنبال نقش های جدی و متفاوت هستم. هر بازیگری در یک برهه زمانی می تواند بدرخشد و بازیهای قابل قبولی را از خود نشان دهد. یک سری نقش های خوب در سینمای ایران وجود دارد که فقط به افرادی خاص پیشنهاد می شود و اگر شما را به عنوان بازیگر کمدی بشناسند باز هم کار سخت تر می شود. به همین دلیل ترجیح می دهم روی سینمای اجتماعی تمرکز کنم.»

بازیگر سریال «ساخت ایران۲» درباره آن گفت: «باید اجازه داد که چند قسمتی از این سریال بگذرد قطعا اتفاقات جدید و جالبی رخ خواهد داد که خالی از لطف نیست. قصه ای که روایت می شود فقط در ژآنر طنز نیست بلکه در ادامه بازیگران این سریال به دنبال چیزی می روند که قصه را جالب می کند و قطعا برای مخاطب عام جالب خواهد بود. از نظر سوژه و اتفاقاتی که رخ می دهد برایم این سریال جالب بود. قطعا در ادامه بچه ها با موضوعاتی درگیر می شوند که جالب است.»

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 85646 و در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۳:۳۰
2024 copyright.