تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79816

سینماسینما، علی پاکزاد – احمد مهرانفر بازیگر سینما گفت: «تغییراتی در فیلمنامه فیلم «خجالت نکش» رخ داده بود که نقش را بسیار سخت کرده بود و در ابتدا اصلا عقیده داشتم که فیلم را بازی نکنم. به آقای مقصودی گفتم که بازی نمی‌کنم. اما بعد از مدتی فکر کردم که بازی کنم زیرا نقش متفاوتی بود و برای خودم هم این تجربه جالب بود.»

به گزارش سینماسینما، احمد مهرانفر در سی و ششمین جشنواره فجر با فیلم «خجالت نکش» حضور پیدا دارد. کارگردانی این فیلم را رضا مقصودی بر عهده دارد، مقصودی سال‌ها به عنوان فیلمنامه‌نویس در سینمای ایران فعال بود و بعد از مدت‌ها تجربه‌اندوزی نخستین فیلم خود را کارگردانی کرد. احمد مهرانفر و شبنم مقدمی نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

احمد مهرانفر بازیگر فیلم «خجالت نکش» درباره بازی در این فیلم گفت: «تغییراتی در فیلمنامه فیلم رخ داده بود. زمانی که فیلمنامه را خواندم دیدم و متوجه شدم که تغییراتی به وجود آمده و نقش بسیار سخت شده بود و در ابتدا اصلا عقیده داشتم که فیلم را بازی نکنم. به آقای مقصودی گفتم که بازی نمی کنم. اما بعد از مدتی فکر کردم که بازی کنم زیرا نقش متفاوتی بود و برای خودم هم این تجربه جالب بود. برای بازی در این فیلم تمرینات زیادی را پشت سر گذاشتم. این نقش خصوصیات رفتاری و حرکتی خاصی داشت که معتقدم به آنها نزدیک شدم.»

او ادامه داد: «با رضا مقصودی مشورت‌های زیادی داشتم. این همفکری ها باعث شد که به نقش بیشتر نزدیک شوم. احساس می کردم که مخاطب با این نقش ارتباط نزدیک و خوبی برقرار نخواهد کرد. معتقد بودم که مخاطب این نوع از بازی را به خوبی درک نخواهد کرد. اما تمام تلاشم این بود که به این شخصیت نزدیک شوم .بازی کردن چنین نقش های بسیار سخت است. اگر باز همچنین پیشنهادی داشته باشم قطعا بازی نمی‌کنم.»

بازیگر فیلم «خجالت نکش» درباره نوع بازی که ارائه داده است گفت: «سعی داشتم به نقش بیش از حد نزدیک نشوم. معتقد بودم که کمی از این نقش بردارم و مقداری هم شخصیت خودم را در این بازی دخیل کنم.»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها