تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 49020

پژمان جمشیدیسینماسینما، علی پاکزاد – پژمان جمشیدی بازیگز فیلم «خوب، بد، جلف» با اشاره به روزهایی که هنوز وارد دنیای بازیگری نشده بود، تاکید کرد در آن روزها هم علاقه زیادی به سینما داشت و جشنواره و فیلم های اکران را با دقت دنبال می کرد.

به گزارش سینماسینما، بازی پژمان جمشیدی در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در جریان نمایش های نخستین ساخته سینمایی پیمان قاسم خانی در جشنواره فیلم فجر توانست توجه مخاطبان را با خود جلب کند. چندی ست این فیلم به نمایش عمومی درآمده و در جریان اکران هم با استقبال مخاطبان رو به رو شده است.

نکته ای که در جریان نمایش های نخست «خوب، بد، جلف» در جشنواره و بازی پژمان جمشیدی جلب توجه می کرد، نزدیکی شخصیت او در این فیلم به شخصیت سریال «پژمان» بود؛ سریالی که قاسم خانی یکی از نویسندگان آن بود.

جمشیدی درباره این موضوع گفت: «فیلم «خوب، بد، جلف» به نوعی ادامه سریال پژمان است. ابتدا قرار بود فیلم سینمایی «پژمان» ساخته شود، اما به دلیل تغییراتی که در کادر مدیریتی تلویزیون به وجود آمد این اتفاق صورت نگرفت و فیلم «خوب، بد، جلف» ساخته شد.»

او با اشاره به همکاری با قاسم خانی گفت: «پیمان قاسم خانی یکی از بهترین سینماگرانی است که در زمینه کمدی فعالیت می کند. به دلیل مشکلات ممیزی زیادی که وجود دارد ساخت فیلم کمدی دشوار است. اما قاسم خانی به دلیل اینکه فضا را به خوبی می شناسد به درستی توانسته جایگاه خود را در فضای کارهای کمدی چه در سینما و چه در تلویزیون بیابد.»

جمشیدی که از دنیای بازیکنی در فوتبال پا به سینما گذاشته است درباره علاقه خود به بازیگری گفت: «زمانی که فوتبال بازی می کردم به سینما و حضور در این عرصه علاقه مند بودم. از سال ۸۲ جشنواره را دنبال می کنم.»

او که سال ها به عنوان یک علاقه مند در جشنواره حاضر بود، امسال خود فیلمی در جشنواره داشت. جمشیدی گفت: «امسال جشنواره برای من بسیار زیاد لذت بخش بود، زیرا فیلم ما نمایش داده شد و توانستیم آن را با دوستانی که در سالن میلاد حضور داشتند نگاه کنیم. من از دنیای دیگری وارد سینما شدم. البته از این موضوع لذت می برم. این دنیا را خیلی زیاد دوست دارم. زمانی که فوتبال بازی می کردم همواره در حال رقابت بودم و اکنون خوشحال هستم که در سینما هم چنین اتفاقی برای من افتاده است.»

جمشیدی درباره فیلم هایی که در جشنواره سی و پنجم تماشا کرده بود، گفت: «فیلم «رگ خواب» آقای نعمت الله خیلی خوب بود. به طور  کلی علاقه زیادی به ساخته های آقای نعمت الله دارم. بازی خانم لیلا حاتمی و آقای کوروش تهامی در این فیلم بسیار دیدنی بود. البته فیلم «خفگی» آقای جیرانی را هم دیدم. ساخت چنین فیلمی دل و جرات زیادی می خواهد. تقریبا فیلم هایی را که دیدم دوست داشتم، اما مهمترین موضوع در جشنواره حضور نداشتن آقای عیاری بود که متاسفانه باز هم نتوانستیم فیلم این کارگردان بزرگ را ببینیم.»

بازیگر فیلم «خوب، بد، جلف» درباره اینکه نقش ها را چطور انتخاب می کند، گفت: «وقتی نقشی به من پیشنهاد می شود، فقط با پیمان قاسم خانی مشورت می کنم. بسیاری از مواقع کمک کرده و باعث شده من در فیلمی که نتیجه قابل قبولی نداشته حضور پیدا نکنم. البته این تصمیم با همفکری دو نفر ما گرفته شده است. قاسم خانی بسیار سخت گیر است، در سه سال گذشته و بعد از «پژمان» فقط در سریال آقای مهدی کرم پور بازی کردم. البته در فیلم خانم میلانی و «پنجاه کیلو آلبالو» نیز حضور داشتم.»

او درباره کارهایی که این روزها سرگرم بازی در آن است، گفت: «اکنون در حال بازی در دو سریال هستم. یکی از آنها سریال آقای جلیل سامان است با نام «نفس» است و دیگری سریال اقای سامان مقدم که برای نوروز آماده خواهد شد و بازیگران فوق العاده ای در این سریال حضور دارند. با بازی در سریال سامان مقدم تجربه خیلی خوبی کسب می کنم، زیرا حرفه ای کار می کند و گروه خیلی خوبی داریم. روزی دوازده ساعت کار می کنیم تا به موقع این سریال آماده شود. متن های این سریال روز به روز به دست ما می رسد و باید هر روز آماده موضوعی جدید باشیم. نام سریال به احتمال زیاد تغییر می کند.»»

پژمان جمشیدی درباره حضورش در تئاتر گفت: «پیشنهادات زیادی در سال های اخیر داشته ام و سعی کردم پیشنهادهای مناسب را قبول کنم زیرا بازی در تئاتر باعث می شود سطح بازی بازیگران سینما ارتقا پیدا کند. تجربه همکاری با مانی حقیقی نیز در نوع خود شگفت انگیز بود. نقشم را در «پنجاه کیلو آلبالو» دوست داشتم. عموما مایل هستم در نقش های کمدی حضور پیدا کنم. البته اگر نقش جدی نیز به من پیشنهاد شود بازی می کنم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها