تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79688

سینماسینما، علی پاکزاد – شبنم مقدمی بازیگر سینما گفت: «به عقیده من بازیگری و حضور در فیلم‌های سخت به اندازه‌ای مهم است که می‌توانیم از چیزهای دیگر بگذریم. قطعا زیبایی و اندام مناسب برای هر بازیگری مهم است. اما بازی و حضور در یک نقش متفاوت از این مسائل مهمتر است.»

به گزارش سینماسینما، شبنم مقدمی امسال با فیلم «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی در جشنواره سی و ششم حضور دارد. «خجالت نکش» یکی از فیلم‌های کمدی جشنواره سی و ششم است. احمد مهرانفر و شبنم مقدمی نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند، حضوری متفاوت برای این دو بازیگر شناخته شده.

شبنم مقدمی بازیگر فیلم «خجالت نکش» درباره بازی در این فیلم گفت: «قبل از پذیرفتن بازی در این فیلم فکر می‌کردم اگر بتوانم این نقش را به خوبی بازی کنم قطعا بازیگر موفقی خواهم بود. به عقیده من بازیگری و حضور در فیلم های سخت به اندازه‌ای مهم است که می‌توانم از بسیاری چیزهای دیگر بگذرم. قطعا زیبایی و اندام مناسب برای هر بازیگری مهم است، اما بازی و حضور در یک نقش متفاوت از این مسائل مهمتر است. یعنی اگر قرار است در نقشی من زشت شوم، اما بازی فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهم قطعا ترجیح می‌دهم که بتوانم آن نقش خوب را بازی کنم و از مسائل دیگر باکی ندارم.»

او ادامه داد: «اکنون با بازی در فیلم «خجالت نکش» حس خوبی دارم. زیرا اینجا بازی و هنر بازیگری برای من بیشتر اهمیت دارد. برای من سختی یا پیچیدگی کار اهمیت ندارد. همواره به دنبال این هستم که نقش را بررسی کنم و بتوانم در زمان مناسب با آن ارتباط برقرار کنم. زمانی که نقش را برای خود کردم آن زمان دیگر خیالم راحت است.»

او با اشاره به فیلم «خجالت نکش» گفت: «در این فیلم نقش زن روستایی را بازی کردم که از من دور بود. این زن سواد چندانی نداشت و قطعا با شخصیت واقعی من فاصله زیادی داشت. برای نزدیک شدن به نقش باید به افرادی در این فضا نزدیک می‌شدم.»

شبنم مقدمی درباره کسب سیمرغ گفت: «واقعا صحبت درباره کسب سیمرغ در جشنواره فجر کار سختی است. من هم نمی توانم با قطعیت درباره این موضوع نظر بدهم. متاسفانه هیچ فیلمی را به غیر از «خجالت نکش» ندیده‌ام. نمی‌توانم نظر بدهم، اما کسب جایزه برای هر هنرمندی جالب است. اما قطعا منتقدان و روزنامه‌نگاران بهتر می‌توانند در این باره نظر دهند.»

بازیگر فیلم «خجالت نکش» درباره حضور فیلم‌های کمدی در جشنواره و شانس آنها برای دریافت جایزه گفت: «ببینید وقتی ما جشنواره‌ای مختص به فیلم‌های کمدی نداریم و جشنواره فجر برای همه فیلم‌های ایران برگزار می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم که شانس کدام فیلم‌ها بیشتر است یا کمتر. بنابراین فیلم‌های کمدی هم می توانند شرکت کنند و جایزه ببرند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها