تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53100

احمد مسجد جامعیسینماسینما، علی پاکزاد – احمد مسجد جامعی معتقد است که نمایش یک فیلم خوب در دنیا می تواند به مناسبات یک کشور با دیگر کشورهای دنیا بسیار کمک کند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش سینماسینما ، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد. مسجد جامعی به همراه اصحاب رسانه و مردم به تماشای فیلم «یوا» نشست.

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر درباره جشنواره جهانی فیلم فجر تهران گفت: «همین که از کشورهای زیادی در جشنواره جهانی فجر حاضر شدند، یک قدم مثبت است. فضای جشنواره بسیار مطلوب است و با حضور در این مکان  کاملا حس می شود که در یک جشنواره بین المللی هستیم».

او ادامه داد: «جشنواره جهانی به تعاملات ما با کشورهای دیگر در حوزه فرهنگی بسیار کمک می کند. ایران را همواره با فرهنگ و هنری که دارد می شناسند بنابراین مسئولین اجرایی ما به این ظرفیت توجه و آن را تقویت کنند. این روال و روندی که در حال سپری شدن است قطعا جایگاه فرهنگی مطلوبی را برای ایران به وجود می آورد. زمانی که فیلمی ایرانی به جشنواره های بین المللی راه می یابد یعنی فرهنگ و تمدن ایران به آنجا رفته است و شخصیت ایرانی را به بهترین نحو ممکن به نمایش کشیده شده است».

عضو شورای شهر تهران درباره خاطره ای از زمان حضور در دولت اصلاحات گفت: «در یکی از سفرهایی که با جمعی از اعضای هیات دولت به خارج از کشور داشتیم اتفاقی جالب رخ داد. هم زمان با سفر ما، یکی از فیلم‌های ایرانی به نمایش گذاشته شده بود؛ یکی از مقامات کشور میزبان به سراغ ما آمد و از فیلمی که از سینمای ایران دیده بود تمجید کرد. نمایش یک فیلم باعث شد که ما به عنوان سیاستمدار ایرانی احساس غرور کنیم.»

مسجد جامعی درباره عملکرد رضا میر کریمی گفت: «درباره عملکرد رضا میر کریمی نمی توان نکته خاصی را بیان کرد ؛ زیرا او کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و امیدوارم راهش را ادامه دهد.»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها