تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79328

سینماسینما، علی پاکزاد – سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان گفت: «در جریان ساخت «کامیون» آقای پرتوی به مسائلی اعتقاد داشتند که گاهی من مخالف آن بودم و خواهش می‌کردم با نظر من درباره مسائلی موافقت کنند. البته آقای پرتوی هم در بیشتر موضوعات با نظرات من موافق بودند و در انتها به توافق خوبی می‌رسیدیم. طبیعی‌ست که در هر کاری بازیگر و کارگردان بتوانند با هم بحث کنند و نظرات را به اشتراک بگذارند.»

به گزارش سینماسینما، سعید آقاخانی امسال با فیلم «کامیون» ساخته کامبوزیا پرتوی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است. آقاخانی در این فیلم نقشی متفاوت دارد و فیلم در فضای جاده‌ای و شهری روایت می‌شود.

بازیگر فیلم «کامیون» درباره بازی در این فیلم گفت: «بسیاری به من می‌گویند که از من، بازی در چنین نقشی را توقع داشتند، در صورتیکه به عقیده خودم بازی در این نقش کمی دور از انتظار بود و بسیار دشوار. بیش از فیلمنامه و موضوع فیلم من به کارهایی که آقای پرتوی انجام داده و اکنون در حال انجام آن است اهمیت می‌دهم. این کار برای من متفاوت بود چون روایتی خاص از یک شرایط ویژه بود. موضوع تنهایی و بی‌کسی در شهرهای بزرگ یکی از نکاتی بود که برای من بیش از حد اهمیت داشت.»

او ادامه داد: «نقش‌آفرینی در «کامیون» یکی از سخت‌ترین تجربه‌های من در سال‌های اخیر بود. در فضای بسیار دشواری کار می‌کردیم. گاهی از شدت برف و سرما به مشکل می‌خوردیم. در نقاطی کار می‌کردیم که هوا بسیار سرد بود. کنترل کردن تمام این شرایط برای پرتوی در حین کار گاهی مشکل‌ساز هم می‌شد. به هر حال در طول جاده ما بچه‌ای همراهمان بود که ده ماه بیشتر نداشت و کار را برای ما و او سخت می‌کرد. بخش عمده فیلمبرداری ما شب عید بود. همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کرد. ترافیک شدیدی بود و امیدوار بودیم که کار هر چه زودتر در آن فضای سخت به پایان برسد.»

آقاخانی درباره شرایط کار در فیلم «کامیون» گفت: «آقای پرتوی به مسائلی اعتقاد داشتند که گاهی من مخالف آن بودم و خواهش می‌کردم که با نظر من درباره مسائلی موافقت کنند. البته آقای پرتوی هم در بیشتر موضوعات با نظرات من موافق بودند و در انتها به توافق خوبی می‌رسیدیم. طبیعی است که در هر کاری بازیگر و کارگردان بتوانند با هم بحث کنند و نظرات را به اشتراک بگذارند. البته اگر نویسنده و کارگردان کار آقای پرتوی نبود به هیچ وجه کار را قبول نمی‌کردم.»

او همین‌طور درباره اینکه برخی او را برای بازی در این نقش لایق دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد جشنواره می‌دانند، گفت:‌ «اینکه می‌گویند من استحقاق دریافت سیمرغ دارم بسیار خوب است، اما تا همه فیلم‌ها دیده نشوند نمی‌توان درباره این موضوع نظر داد.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها