تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 77449

سینماسینما، علی پاکزاد – شهربانو منصوریان یکی از سه شخصیت اصلی مستند «صفر تاسکو» گفت: «همیشه با خودم فکر می کردم این امکان وجود دارد که یک روزی در برنامه ماه عسل حضور پیدا کنم و مردم ببینند و متوجه شوند که ما چقدر سخت زندگی کرده ایم و تا چه حد برای زندگی تلاش کرده ایم!»

به گزارش سینماسینما، فیلم «صفر تا سکو» یکی از معدود مستندهایی است که به نمایش عمومی در آمده است. این فیلم به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی با استقبال زیادی از سوی هنرمندان و ورزشکاران و مخاطبان مواجه شده است.

منصوریان درباره اکران عمومی این مستند گفت: «اکران عمومی این مستند بسیار مطلوب بود. به این دلیل که این مستند درباره موضوعی صحبت می کرد که شاید برای بسیاری جذاب باشد. بعد از برنامه ماه عسل اتفاقات زیادی برای ما سه خواهر افتاد. به این دلیل که بعد از این برنامه بسیاری از مردم با زندگی و اتفاقاتی که برای ما افتاده بود آشنا شدند. افراد زیادی در اکران عمومی فیلم حضور پیدا کردند و این فیلم را با لذت نگاه کردند.»

او ادامه داد: «مستند «صفر تا سکو» فیلم نبود، بلکه یک واقعیت بود که برای ما اتفاق افتاده بود و مردم هم از این انعکاس واقعیت به وجد آمده بودند. چندین بار فیلم را در کنار مردم در سینما دیدم. اگر باز هم اکران داشته باشیم باز هم کنار مردم خواهیم نشست و آن را نگاه می کنیم. از روزی که اکران ما در چارسو شروع شد افراد زیادی آمدند و نظرات جالب توجهی مطرح کردند.»

منصوریان درباره حضور چهره های مختلف در اکران های عمومی این فیلم گفت: «شخصیت‌هایی در اکران های ما حاضر شدند که هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم آنها را از نزدیک ببینم. فوتبالیست‌های مطرح و تاثیرگذار در این مراسم حاضر شدند و برای خود من بسیار شگفت انگیز بود. یک روز آرزو داشتم کنار بازیگران سینما و بازیکنان فوتبال قرار بگیرم که این اتفاق نیز رخ داد.»

بازیگر «صفر تا سکو» از تاثیر سینما در زندگی شخصی‌اش گفت: «همه فکر می کنند ورزش تاثیر بسیار زیادی در زندگی ما داشته است. قطعا هم همین طور است. اما سینما نیز دست کمی از ورزش نداشته و به همان اندازه روی زندگی ما سه خواهر تاثیرگذار بوده است. سهم ورزش و سینما برای ما اکنون یکسان است. مطمئنم اکنون کسانی هستند که وضعیت بدی دارند، اما کسی از آنها خبر ندارد و زندگی سختی را تجربه می کنند. زمانی که که کسی من را نمی‌شناخت همیشه با خودم فکر می کردم می شود یک روز در برنامه ماه عسل حضور پیدا کنم و مردم ببینند و متوجه شوند که ما چقدر سخت زندگی کرده ایم! از فروش فیلم خبری ندارم اما مثل اینکه نزدیک ۳۰۰ میلیون فروش داشته است. کار ما امروز سخت تر از گذشته است. اما مایلم که در حوزه سینما فعالیت داشته باشم و باز هم در این حوزه حضور داشته باشم»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها