تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۶:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79464

سینماسینما، علی پاکزاد – ماهور الوند بازیگر سینما گفت: «احساس بلوغ می‌کنم به این دلیل که اکنون نسبت به کار دوم و اولم فاصله گرفته‌ام. مایلم بیشتر کار کنم.»

به گزارش سینماسینما، ماهور الوند از بازیگران جوان سینماست که به واسطه پدر کارگردانش سیروس الوند از سال‌ها قبل در فضای سینما قرار داشت. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «چهارراه استانبول» حضور دارد. او این فیلم را تجربه مهمی در کارنامه کاری خود می‌داند.

ماهور الوند بازیگر فیلم «چهارراه استانبول» درباره بازی در این فیلم گفت: «نمی‌توانم درباره این تجربه با کلمات توضیح دهم. اما بهترین تجربه من در این سال‌ها بود. خوشحال هستم که با گروهی حرفه‌ای کار کردم. تمام اجزای این پروژه افرادی بودند که در کارشان حرفه‌ای‌اند. به هر حال کار با مصطفی کیایی ویژگی‌های خاص خودش را داشت. معتقدم تا جایی که امکان دارد باید کار کنم و تجربه‌های بیشتر کسب کنم. تجربه «چهارراه استانبول» برایم مهم بود زیرا تاثیرات فوق‌العاده‌ای در من گذاشت.»

او ادامه داد: «احساس بلوغ می‌کنم به این دلیل که اکنون نسبت به کار دوم و اولم فاصله گرفته‌ام. مایلم بیشتر کار کنم. خوشحالم که یکی از نقش‌های محوری این فیلم را ایفا کردم. «چهارراه استانبول» فیلم سختی بود، اما با مطالعه فیلمنامه و صحبت با آقای کیایی روز به روز به نقش نزدیک‌تر شدم. مصطفی کیایی در حین کار چیزی را که می‌خواهد توضیح می‌دهد تا بازیگر بداند که در چه شرایطی چه کاری باید انجام دهد.»

بازیگر فیلم «چهارراه استانبول» گفت: «از زمان پیش‌تولید فیلم به گروه اضافه شدم. فکر کنم از انتخاب‌های اول آقای کیایی بودم. به هر حال هر بازیگر مایل است که از اعضای مهم سینما باشد. من هم دوست دارم جایگاه مطلوبی به عنوان یک زن در سینمای ایران داشته باشم. البته من امیدوارم که این اتفاق بیفتد. اما نمی‌توانم بگویم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اکنون سر کار خاصی نیستم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها