تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80065

سینماسینما، علی پاکزاد – مهران احمدی بازیگر و کارگردان سینما گفت: «دیواری از دیوار ما کوتاه‌تر پیدا نکردند. از ابتدا به این دلیل که اسم «مصادره» بیش از حد بر سر زبان‌ها افتاد و به این دلیل که رضا عطاران در این فیلم حضور داشت قصد کردند که ما را از بین ببرند.»

به گزارش سینماسینما، مهران احمدی اولین فیلم خود با نام «مصادره» را راهی جشنواره سی وششم کرد. «مصادره» در حال و هوای کمدی و با بازی مهران احمدی، رضا عطاران و هومن سیدی نمایش داده شد.

مهران احمدی کارگردان فیلم «مصادره» درباره ساخت این فیلم گفت: «به دنبال فیلمنامه مناسب بودم. البته علاقه داشتم یک فیلم کمدی بسازم. لایه‌های وسطی شیطنت کردند و اجازه ندادند که مردم به خوبی فیلم را انتخاب کنند و ببینند. متاسفانه اتفاقاتی در این چند روز رخ داده است باور کردنی نیست. من اسم کسی را نمی‌آورم و فقط از مشاهداتم صحبت می کنم. اما یاد گرفتم که اگر جایی به من ظلم شد به راحتی از کنار آن رد نشوم. هیچ وقت قضاوت نمی‌کنم اگر چیزی برایم مستند شود درباره آن صحبت می‌کنم.»

او ادامه داد: «اتفاقات اخیر برای من و بسیاری از دوستان دیگر تجربه شد تا بدانیم در چنین شرایطی چه کاری باید انجام دهیم. این دوستان باید یاد بگیرند که هر کاری یک اصولی دارد. باید جلوی فساد و تبانی را بگیریم. چرا اشتباهاتمان را جبران نمی کنیم. اکنون می‌گویند در سانس فوق العاده ارای مردم ثبت نمی‌شود. دلیل این رفتار چیست؟ این دوستانی که سانس فوق العاده می‌روند جزوی از مردم نیستند؟ چرا اصلاح نمی‌کنید‌؟ روی مسائلی پافشاری می‌کنیم در صورتی که می‌دانیم اشتباه است. اگر مادر من بخواهد رای بدهد چگونه باید این کار را انجام دهد آیا او جزوی از مخاطبان جشنواره نیست؟»

احمدی درباره تقلب در آرای مردمی گفت: «از بچگی هم همیشه یک سری افراد بودند که سر کلاس و مدرسه همه از آنها نفرت داشتند. این دوستان از ابتدایی حضور داشتند بزرگ شدند و امروز در سینما هم حضور دارند. چاره‌ای هم نداریم این دوستان حضور دارند. دیواری از دیوار ما کوتاه تر نیست. از ابتدا به این دلیل که اسم «مصادره» بیش از حد بر سر زبان‌ها افتاد و به این دلیل که رضا عطاران در این فیلم حضور داشت قصد کردند که ما را از بین ببرند. دوستان به من گفتند که اگر این توانایی را دارید مانند ما مهندسی کنید. ارشاد سیستم خوبی را طراحی نکرده است.»

مهران احمدی درباره ساخت فیلم دوم و حضور آن در جشنواره گفت: «قطعا فیلم دوم را خواهم ساخت و در جشنواره هم حضور خواهم داشت. بحث ما فقط فروش نیست. بسیاری از دوستان زحمت کشیده‌اند و به عقیده من باید دیده شوند. من از کودکی جایزه گرفتن را دوست داشتم در بازیگری این توفیق را داشته‌ام. اما به عنوان بازیگر هم مایلم جایزه بگیرم. ۱۸ عدد باید سیمرغ بگیریم.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها