تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48905

همایون اسعدیانسینماسینما، علی پاکزاد – همایون اسعدیان کارگردان فیلم «یک روز بخصوص» معتقد است اکران فیلم هایی با فضای اجتماعی در نوروز به نوعی ریسک محسوب می شود، اما در مجموع مقوله اکران در هر زمان و شرایطی مشکلات خاص خود را دارد.

به گزارش سینماسینما ، فیلم «یک روز بخصوص» ساخته همایون اسعدیان در عید نوروز اکران خواهد شد، این فیلم در کنار فیلم هایی در فضای کمدی به نمایش درخواهد آمد. نکته قابل بحث میزان توجه مخاطبان به «یک روزبخصوص» در کنار فیلم های کمدی اکران نوروز است.

اسعدیان کارگردان فیلم «یک روز بخصوص» درباره شرایط اکران این فیلم در نوروز گفت: «تفاوت عمده ای بین فیلم هایی که در نوروز اکران می شوند وجود ندارد. هر فیلم می تواند ۲۰ سالن برای نمایش داشته باشد. پنج سالن حمایتی نیز دوستان دریافت می کنند. سانس های نمایش فیلم ها مانند گذشته است و تغییری نکرده. فقط تفاوت این است که فیلم های مورد نظر در نقطه آغاز سال به نمایش گذاشته خواهند شد.»

او ادامه داد: «معمولا اکران نوروزی برای فیلمسازان زمان مناسبی تلقی می شود. البته در این میان فیلمهایی هم حضور دارند که در اکران نوروزی ناموفق عمل می کنند. البته این اتفاق سال گذشته نیز رخ داد. فیلمهای کمدی در نوروز موفق خواهند بود فروش آنها در عید به طور قطع بالا خواهد رفت. البته اکران نوروز برای فیلم های جدی به نوعی ریسک  محسوب می شود. به دلیل اینکه در نوروز سه فیلم کمدی به نمایش در خواهد آمد و همین موضوع باعث می شود فیلم های جدی نادیده گرفته شوند. به هر حال اکران در سینما در هر زمان و شرایطی به نوعی ریسک محسوب می شود.»

اسعدیان درباره تقابل فیلم های جدی و طنز در اکران نوروز گفت: «فیلمسازی که فیلم جدی می سازد و آن را در عید اکران می کند، قطعا ریسک کرده است. البته استثنا نیز وجود دارد. سال گذشته در نوروز فیلم «ابد و یک روز» و«بادیگارد» موفق بودند. اما فیلم «کفشهایم کو» آقای پور احمد ناموفق بود. امسال ما این ریسک را پذیرفتیم که در کنار فیلمهایی در حال و هوای طنز قرار بگیریم. اما به شخصه فکر می کنم که فیلم ما در نوروز ناموفق نخواهد بود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها