تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86525

سینماسینما، علی پاکزاد – کاظم ملایی کارگردان سینما گفت: «از این به بعد فیلم دیدن بدون لوون حال خاصی دارد و این موضوع برای ما بسیار سخت است. تمام انرژی من و عوامل فیلم امروز این است که بتوانیم فیلم را با انرژی خیلی زیاد اکران کنیم. گروه هنرو تجربه با تمام تلاش‌هایی که می کند، گروهی مهجور است و تعداد سالن هایی که در اختیار دارد بسیار کم است. امیدورام در این بازار گرم سینمای ایران فیلم ما گم نشود و به آن توجه شود.»

به گزارش سینماسینما، کاظم ملایی اولین فیلم  بلند خود را با نام «کوپال» را برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشت. این فیلم در گروه هنرو تجربه نیز اکران شد. ملایی اکنون به دنبال این است که «کوپال» را در اکران عمومی نمایش دهد و معتقد است که مسئولان نباید نسبت به «کوپال» بی تفاوت باشند.

کاظم ملایی کارگردان فیلم «کوپال» درباره حضور این فیلم در جشنواره های جهانی گفت: «یکی از عواملی که باعث شد فیلم «کوپال» برای جشنواره های جهانی اهمیت داشته باشد. نگاه فیلم به موضوع محیط زیست است. یکی از دردهایی که بین تمامی کشور ها مشترک است بحث محیط زیست است. جالب توجه این است که فیلم ما در جشنواره های حضور پیدا کرده است که فیلم های ایرانی دیگر در آنها حضور ندارند. می توان گفت که ما در جشنواره های حضور پیدا کرده ایم که نگرش متفاوتی به سینما دارند. این جشنواره ها به غیر از توجه به قصه فیلم به بحث و فرم فیلم هم نگاه می کنند.»

او ادامه داد: «در اکثر جشنواره هایی که «کوپال» در آن حضور پیدا کرده، تنها نماینده ایران بودیم. ما در جشنواره «کرالا» در هند حضور داشتیم که فستیوال معتبری بوده است. یا جشنواره‌ای در سوئیس که فیلم «کوپال» را در اختتامیه به نمایش داده شد برای ما ارزشمند بود.»

ملایی درباره جای خالی لوون هفتوان گفت: «از این به بعد فیلم دیدن بدون لوون حال خاصی دارد و این موضوع برای ما بسیار سخت است. تمام انرژی من و عوامل فیلم امروز این است که بتوانیم فیلم را با انرژی خیلی زیاد اکران کنیم. گروه هنرو تجربه با تمام تلاشهایی که می کند گروهی مهجور است. امیدورام در این بازار گرم سینمای ایران فیلم ما گم نشود و به آن توجه شود. این فیلم تهیه کننده ندارد و شخصا و به کمک چند تن از دوستان این فیلم را تهیه کردیم. برای ساخت فیلم وام گرفته ام. امیدوارم بازگشت مالی داشته باشد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها