تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64714

کارگردان و دو بازیگر فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” در مراسم فوتوکال این فیلم در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز شرکت کردند.
به گزارش سینماسینما، مراسم فوتوکال و نمایش عمومی “بدون تاریخ، بدون امضا” به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند روز شنبه در جشنواره فیلم ونیز برگزار شد. نمایش مطبوعاتی این فیلم روز گذشته بود.

وحید جلیلوند کارگردان و امیر آقایی و نوید محمدزاده بازیگران “بدون تاریخ، بدون امضا” امروز در مراسم فوتوکال فیلم حضور داشتند.

“بدون تاریخ، بدون امضا” یکی از ۲۰ فیلم‌ بخش افق‌های این دوره جشنواره ونیز است. این فیلم با بازی آقایی، هدیه تهرانی و محمدزاده درباره کاوه نریمان یکی از پزشکان پزشکی قانونی است که در محل کارش با جسدی مواجه می‌شود که وی را پیش از این می‌شناخته است و حالا برای تشخیص علت مرگ او دچار مشکلاتی می‌شود.

برادران جلیلوند دو سال پیش نیز با فیلم “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” در بخش افق‌های جشنواره ونیز رقابت کردند.

“ناپدید شدن” به کارگردانی علی عسگری دیگر نماینده ایران در بخش افق‌های این دوره جشنواره ونیز است. رخشان بنی اعتماد کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی یکی از داوران بخش مسابقه افق‌هاست.

داوران این بخش برندگان جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان، جایزه ویژه هیئت داوران، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم‌ کوتاه را انتخاب می‌کنند.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز ۳۰ اوت تا ۹ سپتامبر (۸ تا ۱۸ شهریور) برگزار می‌شود.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها