تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21341

بیست و سوم جولای، سالروز تولد یکی از بازیگران به یادماندنی تاریخ سینماست. ۴۹ سال پیش، برابر با ۲۳ جولای ۱۹۶۷ میلادی، فیلیپ سیمور هافمن (Philip Seymour Hoffman) بازیگر سرشناس سینمای جهان در نیویورک به دنیا آمد.

به گزارش سینماسینما، هافمن در طول حیات حرفه‌ای خود ۳ بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. ابتدا در سال ۲۰۰۷ برای فیلم «جنگ چارلی ویلسون»، در سال ۲۰۰۸ برای «تردید» و در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «استاد» (مرشد) ساخته پل توماس اندرسون. او همچنین در سال ۲۰۰۵ برای فیلم «کاپوتی» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

در دوم فوریه ۲۰۱۴ جسد او در آپارتمانش پیدا شد. طبق گزارش نیویورک پست پیکر هافمن در حالی که سوزن تزریق مواد در دستانش قرار داشت در حمام آپارتمانش در نیویورک یافت شد.

بعد از حدود یک ماه از مرگ او آزمایش‌های کالبد شکافی منتشر شدند که زیاده‌روی در مصرف کوکائین، هروئین و بنزودیازپین‌ها را عامل مرگ معرفی کردند. هافمن در زمان مرگ تنها ۴۶ سال داشت و مشغول بازی به عنوان یکی از نقش‌های اصلی در مجموعه فیلم‌های «عطش مبارزه» بود.

فیلیپ سیمور هافمن پیش از این اتفاق نیز سابقه مصرف مواد را داشت ولی تا قبل از مرگش، به مدت ۲۳ سال دست به مواد مخدر نزده بود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها