تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22690

مجید مجیدی در جمع جهادگران بسیجی منطقه محروم قلعه سیمون:‌ نمی دانم کسانی که دست درازی های نجومی به بیت المال می کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند.

به گزارش سینماسینما، مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در حاشیه مراسم آغاز بازسازی روستای قلعه سیمون با ابراز خوشحالی از حضور در میان جهادگران بسیجی و مردم مستضعف سیمون قلعه، گفت: نمی دانم چه کاری انجام داده ام که خداوند توفیق حضور در میان بچه های مخلص جهادگر و بسیجی و مردم شریف سیمون قلعه را نصیبم کرده است.

مجید مجیدی در میان جهادگران بسیجی +عکس

وی افزود: جهادگران باید قدر خودشان و قدر لحظات خدمت رسانی به مردم را بدانند. بچه های بسیجی با خدمت به مستضعفان کار بزرگی می کنند و من دست تک تک آن ها را می بوسم. یقینا برکت این خدمت رسانی را در زندگی آینده شان خواهند دید.

مجید مجیدی در میان جهادگران بسیجی +عکس

مجید مجیدی با بیان اینکه “محرومیتی که در روستای سیمون قلعه دیدم، غیر قابل تحمل بود و قلبم را به درد آورد، به انتقاد از وضعیت فیش‌های نجومی پرداخت و گفت: نمی دانم کسانی که دست درازی های نجومی به بیت المال می کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند. آن ها باید از اعمال زشت خود شرمسار و خجالت زده باشند.

مجید مجیدی در میان جهادگران بسیجی +عکس

آغاز بازسازی روستای قلعه سیمون(توابع اسلامشهر) از روز گذشته با حضور ۲۰ گروه جهادی و ۶۵۰ جهادگر بسیجی آغاز شده و قرار است ۵۱ منزل مسکونی و چند مرکز درمانی برای مردم محروم ساخته شود.

مجید مجیدی در میان جهادگران بسیجی +عکس
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها