تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8038

کارگردان و فیلمنامه‌نویس برنده اسکار در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود صاحب یک ستاره شد.

به گزارش «سینماسینما»، کوئنتین تارانتینو روز دوشنبه مقابل تی‌سی‌ال چاینیز تیه‌تر در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود در بلوار هالیوود در لس آنجلس یک ستاره دریافت کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تارانتینو با یادآوری اولین باری که در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود قدم زد، رو به جمعیت گفت: وای! فکر کنم باید آدم کله‌گنده‌ای شده باشم!

کوئنتین تارانتینو

کارگردان فیلم‌های «داستان عامه‌پسند» و «جانگو آزاد شده» گفت اولین بار وقتی برای دیدن فیلم جیمز باندی «الماس‌ها ابدی‌اند» آمده بود، روی این پیاده‌‌رو قدم زد.

صدها نفر از طرفداران تارانتینو همین‌طور تعدادی از دوستان و همکاران او شامل زو بل، دمین بیشیر، کلیفتن کالینز جونیر، والتن گاگینز، پم گریر، جنیفر جیسن لی، جیمز پارکس، تیم راث، کریگ استارک، ادگار رایت و ساموئل ال. جکسن در مراسم تقدیر از تارانتینو حضور داشتند.

جکسن که شصت و هفت سالگی خود را جشن گرفت، تارانتینو را معرفی کرد و از این گفت که چگونه او و تارانتینو در بلوار هالیوود قدم می‌زدند و مبهوت ستاره‌های جاودانی آنجا می‌شدند.

جکسن گفت: می‌دانم او چقدر عاشق سینماست و چقدر برای این نام‌ها احترام قائل است. روزی که خودم صاحب یکی از این ستاره‌ها شدم، خیلی خیلی افتخار ‌کردم و می‌دانم این چه معنایی برای او دارد، چرا که او برای این حرفه و هنر فیلمسازی احترام قائل است. دیگر کمتر کسی در این حرفه پیدا می‌شود که همچنان مثل کوئنتین به فیلمسازی و خلوص آن نگاه کند.

کوئنتین تارانتینو

«هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) هشتمین فیلم تارانتینو که نامزد جایزه گلدن گلوب شده است، از ۲۵ دسامبر (۴ دی) در قالب ۷۰ میلی‌متری به‌طور محدود اکران می‌شود و از ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) در سطح گسترده به نمایش درمی‌آید.

نسخه قاچاق «هشت نفرت‌انگیز» در اینترنت

«هشت نفرت‌انگیز» در حالی از چند روز دیگر در سینماهای آمریکای شمالی اکران می‌شود که نسخه قاچاق آن از چند روز پیش در اینترنت منتشر و بیش از ۶۰۰ هزار بار به طور غیرمجاز دانلود شده است. «بازگشته» (The Revenant) به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو با بازی لئوناردو دی کاپریو، دیگر فیلمی است که نسخه قاچاق آن پیش از اکران در روز کریسمس در اینترنت منتشر شده است. نسخه‌های منتشرشده این دو فیلم برای رای‌دهندگان فصل جوایز سینمایی ارسال شده بود.

کوئنتین تارانتینو

این اتفاق در حالی برای فیلم جدید تارانتینو روی می‌دهد که فیلمنامه این فیلم نیز دو سال پیش لو رفت، به طوری که تارانتینو در مقطعی اعلام کرد دیگر روی پروژه «هشت نفرت‌انگیز» کار نمی‌کند.

کوئنتین تارانتینو

ساموئل ال. جکسن، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، تیم راث، بروس درن، والتن گاگینز، مایکل مدسن، چانینگ تیتم و دمین بیشیر بازیگران «هشت نفرت‌انگیز» هستند.

داستان فیلم چند سال پس از پایان جنگ داخلی آمریکا هشت یاغی در جریان یک توفان برفی در وایومینگ ناچار به تحمل هم در کلبه‌ای کوچک هستند. شخصیت‌ها عبارت‌اند از سرگرد مارکوئیس وارن (جایزه‌بگیر)، جان روث (جلاد)، دیزی دومرگ (زندانی)، کریس مانیکس (کلانتر)، باب (مکزیکی)، اوسوالدو موبری (مرد کوچک)، جو گیج (گاوکش) و ژنرال سندی اسمیترز (متحد).

کوئنتین تارانتینو

موسیقی فیلم را انیو موریکونه آهنگساز ایتالیایی ساخته است.

تارانتینو سال ۱۹۹۴ با «داستان عامه‌پسند» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و با «جانگو آزاد شده» هم جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد. «بیل را بکش: جلد ۱»، «بیل را بکش: جلد ۲» و «گرایندهاوس» از دیگر ساخته‌های اوست.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها