تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26549

سردر سینماغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید که مخاطبان از اجرای طرح بلیت نیم بها در روز ۲۱ شهریور روز ملی سینما استقبال کردند.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام این مطلب افزود: بر اساس بررسی‌های کلی که انجام دادیم استقبال مردم بسیار خوب بود و فروش فیلمها نسبت به روز شنبه ۲۰ شهریور بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: با توجه به نیم بها بودن بلیت و اطلاع رسانی خوبی که از سوی خبرگزاریها انجام شده بود مردم از این طرح  استقبال کردند و بسیار خوب بود.

فرجی درباره طرح پیشنهادی انجمن سینماداران برای افزایش قیمت بلیت سینماها گفت: پیشنهاد انجمن سینماداران در جلسه شورای صنفی نمایش مصوب نشد.

وی ادامه داد: همچنان نظرات مختلفی درباره قیمت بلیت سینماها وجود دارد و برخی معتقدند که باید قیمکت بلیت  سینماها  افزایش پیدا کند و برخی از افراد نیز به افزایش قیمت بلیت اعتقاد ندارند.

فرجی ادامه داد: با توجه به شرایطی که وجود دارد و چشم انداز اکران در سینمای ایران به نظر می‌رسد فعلاً افزایشی در قیمت بلیت سینماها  اعمال نشود و قرار است در جلسات آینده  شورای صنفی نمایش درباره این موضوع بحث و تبادل نظر شود.

 

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها