تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9310

سینما‌ها در آخرین هفته‌های باقی مانده به جشنواره فیلم فجر همچنان کار خود را با نمایش چند فیلم ادامه می‌دهند. به گزارش سینماسینما، در شرایطی که بسیاری معتقدند فصل زمستان بد‌ترین فصل اکران است، بعضی فیلم‌ها توانسته‌اند با استقبال نسبی تماشاگران روبه‌رو شوند.

dar modat maloom 120X180در مدت معلوم

یکی از فیلم‌هایی است که توانسته تماشاگران را به سالن‌های سینما حذب کند. این فیلم که ۲۳ روز از زمان نمایشش می‌گذرد، به گفته رضا قطبی از «فیلمیران» تاکنون حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروش داشته است. فیلم نام‌برده ۲۵ سالن سینما در تهران را در اختیار دارد و فروش آن در سینماهای پایتخت ۷۹۰ میلیون تومان است که ۴۹ میلیون تومان آن متعلق به شب گذشته (۱۷ دی ماه) است. این فیلم که ۲۰ سالن سینما در دیگر شهر‌ها را در اختیار دارد، فروشی برابر با ۳۱۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها داشته است. «در مدت معلوم» کار وحید امیرخانی است که جواد عزتی، ویشکا آسایش هومن سیدی و… در آن بازی می‌کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آنچه از گفتنش شرم داریم بی‌شرمانه بر ما می‌تازد. میثم دربه در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که می‌خواد معضلات بلوغ دختر و پسرا را حل کنه.»

شیفت شب

ساخته نیکی کریمی دیگر فیلمی است که این روز‌ها مهمان سینماهای تهران و شهرستان‌هاست. این فیلم نیز دیگر فیلمی است که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته و بنابه گفته حبیب اسماعیلی پخش کننده آن فروشی برابر با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داشته و شب گذشته (۱۷ دی ماه) در دو سالن تهران سانس فوق‌العاده داشته است. «شیفت شب» در دیگر شهر‌ها نیز ۲۸۰ میلیون تومان فروش داشته، روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگیشان را کشف کند، در این فیلم لیلا زارع و محدرضا فروتن به ایفای نقش می‌پردازند.

شاهزاده روم

به عنوان اثری انیمیشن، دیگر فیلمی است که با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده است. نکته جالب درباره این فیلم این است که فروش آن در شهرستان‌ها دو برابر تهران است. این اثر انیمیشن که ۵۸ روز از نمایش آن در تهران می‌گذرد، فروشی برابر با یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان در پایتخت داشته اما در شهرستان‌ها ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان فروخته است تا در مجموع به فروشی برابر با ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در کل کشور دست یابد. «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد می‌کند.

شکافشکاف

نام فیلمی است به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده که در روزهای زمستانی روی اکران است. این فیلم نیز بعد از ۹ روز اکران در ۱۶ سالن سینمای تهران ۱۲۰ میلیون تومان فروش داشته است که ۲۸ میلیون آن فروش شب گذشته این فیلم است. «شکاف» با بازی بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، سحر دولتشاهی و هانیه توسلی درحال اکران است که در خلاصه داستان آن آمده است: «حواستون نیست، اون کسی که توی این شکاف غرق می‌شه، بی‌گناه‌ترینه».

پی ۲۲

هم بعد از ۱۶ روز اکران در ۱۰ سالن سینمای تهران ۵۸ میلیون فروش داشته است؛ همچنان که در شهرستان‌ها نیز بعد از ۱۰ روز اکران ۱۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی (فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا (همسر ناخدا محمدی) و نسرین مقانلو و… به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصهٔ این فیلم آمده است: «در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی و پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما…»

این سیب هم برای تواین سیب هم برای تو

کار سیروس الوند با در اختیار داشتن ۱۲ سالن در تهران به فروشی برابر با ۹۲۰ میلیون تومان دست یافته است و در شهرستان‌ها نیز با نمایش در ۲۵ سالن سینما ۲۸۰ میلیون تومان را جذب گیشه خود کرده است تا در کل فروشی برابر با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داشته باشد. این فیلم با بازی پژمان بازغی، رعنا آزادی‌ور، چنگیز جلیلوند، پریناز ایزدیار و امیرعلی دانایی داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آن‌ها نامزد دارد، رابطه عاشقانه‌ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.

ناهید

ساخته آیدا پناهنده نیز بعد از ۵۰ روز اکران در تهران و شهرستان‌ها ۵۸۰ میلیون تومان فروش داشته است که از این میان ۴۰۰ میلیون تومان به تهران تعلق دارد و ۱۸۰ میلیون تموان آن نیز تعلق به شهرستان هاست. به گفته پیمان سنماری از نیکان فیلم «ناهید» در هشت سالن تهران و ۱۲ سینما در شهرستان‌ها در حال اکران است. این فیلم روایتی از زندگی زنی به نام ناهید است که در دوراهی قرار گرفته و سعی می‌کند زندگی خود را سر و سامان دهد و در آن ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد‌زاده، به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها