تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68364

آخرین آمار فروش فیلم‌ها در حالی اعلام شد که فیلم‌های «زرد» و «مالاریا» در روزهای ابتدایی اکران خود به فروش ۲۳۵ و ۴۲ میلیون تومان دست یافتند و اعلام میزان فروش «ایتالیا ایتالیا» هم به شنبه موکول شد.

به گزارش سینماسینما، احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی را با در اختیار داشتن ۲۲ سالن در تهران ۶۶۳ میلیون تومان و با ۲۰ سالن در شهرستان ۱۵۲ میلیون تومان اعلام کرد که در مجموع به رقم ۸۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

او همچنین آمار فروش فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان را دو میلیارد و ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد که این رقم با در اختیار داشتن ۲۲ سالن در تهران و فروش یک میلیارد و ۳۱۳ میلیونی و ۵۰ سالن در شهرستان با فروش ۷۰۰ میلیون تومانی به دست آمده است.

علی سرتیپی – مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران – هم درباره آمار فروش فیلم سینمایی «زرد» و «مالاریا» گفت: فیلم سینمایی «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده با در اختیار داشتن ۲۵ سالن در تهران ۲۳۵ میلیون تومان و فیلم سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی با ۱۸ سالن در تهران ۴۲ میلیون تومان فروش داشته است.

او آمار فروش فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد را با در اختیار داشتن ۳۲ سالن در تهران و شهرستان یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان اعلام کرد.

همچنین غلامرضا فرجی – مدیر پخش حوزه هنری – آمار فروش فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت را با در اختیار داشتن ۲۱ سالن در تهران تاکنون ۲۴ میلیون تومان اعلام کرد.

سعید خانی- مدیر پخش نسیم صبا – هم از اعلام آمار فروش فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی به دلیل اینکه تاکنون فروش خوبی نداشته است خودداری کرد.

داریوش بابائیان- مدیر پخش شکوفا – فیلم درباره‌ آمار فروش فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز گفت: این فیلم با در اختیار داشتن ۲۱ سالن در تهران و ۱۸ سالن در شهرستان تاکنون ۹۳۵ ملیون تومانفروش داشته است.

همچنین مهدی صباغ‌زاده – مدیر دفتر پخش نیمروزفیلم – گفت که آمار فروش فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده را در روز شنبه اعلام می‌کند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها