تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۳:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25713

جدول فروش هفتگی سینمای ایران با صدر نشینی فیلم “لانتوری” و صعود دو فیلم “ناردون” و “من” همراه بود، فیلم “دراکولا” این هفته جمع ۱۰ فیلم پر فروش سینمای ایران را ترک کرد.

به گزارش سینماسینما، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با ادامه صدرنشینی “لانتوری” و افزایش فروش “ناردون” منتشر شد. فیلم “سایه” در هفته ابتدایی فروش ناامید کننده ای داشت.

“لانتوری” فیلم پرفروش رضا درمیشیان سومین هفته صدرنشینی خود را در حالی سپری می کند که با صد میلیون تومان افت در فروش هفتگی، ۷۲۵,۵۶۱,۰۰۰ تومان فروخته است.

این فیلم با در اختیار داشتن ۸۶ سینما و افزایش ۸ سینما نسبت به هفته گذشته پس از ۲۸ روز به فروش کلی ۴,۲۶۷,۸۰۶,۱۰۰ تومان دست یافته است.

“ناردون” کمدی پر بازیگر فریدون حسن پور این هفته رشد قابل توجهی داشته است. این فیلم با دویست میلیون افزایش فروش نسبت به هفته گذشته با فروشی معادل ۵۱۰,۱۷۹,۰۰۰ تومان به جایگاه دوم تکیه زده است.

“امین حیایی”، “شهرام قائدی”، “مهران رجبی”، “مهران غفوریان” ، “سیروس گرجستانی” و فریدون حسن پور از جمله عواملی اند که  در کنار هم باعث شده اند این فیلم به فروش کلی ۱,۳۸۰,۵۷۹,۱۰۳ تومان برسد تا ناردون هم به جمع میلیاردی ها اضافه شود.

“من” ساخته سهیل بیرقی نیز هفته را موفقیت آمیز پشت سر گذاشته و با دو پله صعود در رتبه سوم جدول فروش هفتگی ایستاده است.

این فیلم با افزایش فروش صد میلیونی نسبت به هفته گذشته ۳۷۲,۰۱۷,۰۰۰ تومان فروخته و از جایگاه پنجم به این رتبه رسیده است. این فیلم با داشتن ۵۷ سینما در هفته دوم خود به فروشی به مبلغ ۷۶۰,۴۸۳,۴۹۸ تومان رسیده است.

لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطائیان و مانی حقیقی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم بیرقی بازی می کنند.

روزهای خوش برای “بارکد” مصطفی کیایی به پایان رسیده و این فیلم با توجه به از دست دادن سینمای تهران به رتبه چهارم سقوط کرده است.

این فیلم پس از ۸۴ روز و با در اختیار داشتن ۶۰ سینما فروش کلی ۱۰,۸۶۲,۲۶۶,۴۰۰ تومان را نصیب خود نموده است. فیلم در هفته جاری با افت ۱۰۰ میلیون تومانی و فروش تومانی ۳۳۰,۸۵۲,۰۰۰ به جایگاه دوم خود را از دست داده است.

 

“آبنبات چوبی” به کارگردانی محمد حسین فرحبخش فیلم پنجم فهرست فروش هفتگی سینما، این هفته ۲۱۴,۷۸۳,۰۰۰تومان فروش داشته و از جایگاه هفتم به رتبه پنجم رسیده است.

با این وجود این یکی از معدود فیلم های رضا عطاران است که با استقبال میلیاردی مواجه نشده است. سحر قریشی، میلاد کی مرام و نگار عابدی از دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم فرحبخش با داشتن ۶۲ سینما و پس از دو هفته به فروش کلی  رسیده است.

فیلم های “زاپاس” با ۲۱۲,۶۲۸,۰۰۰ تومان، “دختر” با ۱۳۱,۱۴۷,۰۰۰ تومان، “دزد و پری” با  ۷۸,۴۴۶,۰۰۰ تومان، “امکان مینا” با ۵۳,۵۱۸,۰۰۰ تومان و “سایه ” با ۳۵,۵۳۲,۰۰۰ تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.

نکته قابل توجه جدول فروش این هفته خروج فیلم “دراکولا” عطاران و حضور کم رمق “سایه” به کارگردانی مسعود نوایی است. “فروشنده” اصغر فرهادی نیز امروز با شروع اکران هفته آینده میهمان این جدول خواهد و می تواند رقیبی جدی برای صدرنشینان باشد.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها