اختلال دستی یا نقص فنی!/ تهیه بلیت سینما از دسترس مردم خارج شد

سردرگمی برای تهیه بلیت اینترنتی به دلیل رفع نشدن اختلال موجود در سایت، مردم را با مشکل رو به رو کرده است.

به گزارش سینماسینما، ۷ فیلم در اکران نوروز ۹۷ قرار گرفتند و با توجه به زمان اندکی که وجود داشت برخی از فیلم‌ها نتواستند تبلیغات مناسبی داشته باشند. همچنین به گفته برخی از بازیگران و سازندگان فیلم‌های نوروزی امسال نیز همچون سال‌های گذشته سانس‌های اکران آنطور که باید به صورت عادلانه‌ای بین فیلم‌ها تقسیم نشد و یکی دیگر از مشکلاتی که امسال مردم را درگیر کرد بحث فروش بلیت به صورت اینترنتی بود که مردم را برای خرید بلیت دچار مشکل کرد.

مریم جلالی مدیر پردیس سینمایی ملت در خصوص مشکل تهیه بلیت سینما گفت: از روز اول فروردین در سایت فروش بلیت هر روز به ویژه در ساعات اوج ترافیک خرید اینترنتی، دچار اختلال بودیم که مشتریان برای انتخاب صندلی دچار مشکل بودند و طی روزهای گذشته از ساعت ۴ بعد ازظهر این مشکل بسیار حاد شد و این اتفاق در روند فروش ما بسیار تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: پردیس ملت جزو آن دسته از سینماهایی است که مشتری اتفاقی و گذری ندارد و کاربرد دیگری جز سینما ندارد. در واقع مخاطبان برای دیدن فیلم تدارک می‌بینند به همین خاطر بیش از ۸۰ درصد از مشتریان پردیس ملت بلیت‌های خود را اینترنتی خریداری می‌کنند و با این مشکلی که به وجود آمده در روند فروش این پردیس بسیار تاثیر گذاشته است.

جلالی برای رفع مشکل ایجاد شده اظهار داشت: هرچه زودتر باید این اختلال برطرف شود، چرا که در دنیای امروز رفتار مشتریان تغییر کرده است و خرید اینترنتی اصل محسوب می‌شود. باید سینماهای ایران دارای سایتی باشند که بتوانند این موارد را پشتیبانی کنند. تعداد سالن‌های سینما افزایش پیدا کرده و به تناسب باید سایت فروش حرفه‌ای و قوی باشد تا بتواند به مخاطب سرویس دهند و تهیه کنندگان سینما و سینما داران شاهد افت فروش نشوند.

مدیر پردیس سینمایی ملت در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله به زودی این مشکل حل می‌شود و مخاطبان وفادار سینما با خرید حضوری اجازه ندهند این اختلال خللی در فروش فیلم‌های اکران نوروز ایجاد کند.

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما درباره این اتفاق گفت: این مسأله به فروش فیلم‌ها لطمه می‌زند و در شرایطی که صاحبان فیلم‌ها هزینه زیادی برای تبلیغات خود انجام می‌دهند نبود دسترسی به خرید آنلاین بلیت باعث می‌شود مخاطبان آثار استقبال کمتری از فیلم‌ها بکنند. انتظار ما از سایت مورد نظر این است که پشتیبانی خوبی برای خدمات خود درنظر بگیرند و پیش بینی شرایط پرترافیک به ویژه در اکران نوروزی را کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه عمده فروش فیلم‌ها در پردیس‎های سینمایی و خرید آنلاین بلیت است، خاطرنشان کرد: این سایت از آنجایی که تا امروز هیچ رقیبی نداشته انتظار می‌رود در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات خود بکوشد، گرچه ما نیز این مساله را پیگیری می‌کنیم اما باید نهادهای ذیربط نیز بر این مساله نظارت قوی داشته باشد.

منبع: yjc

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 83349 و در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶:۵۰
2024 copyright.