واکنش پیمان معادى به تغییر تهیه کننده فیلم بمب، یک عاشقانه

به گزارش سینماسینما پیمان معادى کارگردان «بمب، یک عاشقانه» با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:

مانی حقیقی عزیزم سلام! روزگاری ست که نامه نوشتن کار عجیبی به نظر می رسد آن هم وقتی که همه چیز به پیامک های چند جمله ای و در نهایت شکلک های بی جانی ختم می شود که قرار است به جای ما حرف بزنند. با این حال من دوست داشتم برای تو ، رفیق جان نامه بنویسم. نامه ای بلند بالا که البته فقط مخاطبش تو نیستی. دیگرانی هم هستند که این نامه را خواهند خواند و به همین خاطر مولف از تالیف آن اهداف دیگری مدنظر دارد.

زمانی که تصمیم گرفتم «بمب، یک عاشقانه» را بسازم، مثل همه فیلم های دیگر، مثل همه کارگردان های دیگر به دنبال طی کردن مراحل قانونی رفتم. از ارائه درخواست پروانه ساخت گرفته تا ارائه فیلم نامه و البته تهیه کننده بودن احسان سول اف. این آخری خودش مراحل اداری مجزا داشت فقط برای این که نام او بتواند بحق در تیتراز فیلم بیاید. خودت البته با این جور مراحل و اتفاقات آشنا هستی و نیاز نیست که برایت توضیح بیشتری بدهم.

در همین مرحله دوندگی های مکرر و استیصال بودم که یاد تو افتادم. تو و دوستان خوبى که این جور وقت ها بدون منت و اما و اگرى، به داد آدم می رسند. از تو کمک خواستم و تو هم دریغ نکردی، اجازه دادی نامت را به عنوان تهیه کننده بیاورم تا برای ساخت فیلم منتظر مهر تایید شورا بر نام احسان رسول اف به عنوان تهیه کننده نباشم.

حالا همه آن مراحل اداری طی شده و تا اینجا ختم به خیر، فقط مانده تشکر من از تو، بابت آن رفاقتی که به خرج دادی، تشکر میکنم، لطف کردى

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 78227 و در روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲:۴۹
2024 copyright.