تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6641
amir pourmand (6).jpgپرویز پرستویی – بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون – با انتشار عکسی از سریال «شهرزاد» در اینستاگرامش، نظر خود را درباره این سریال نوشت.

به گزارش سینما سینما پرستویی نوشت: دوستان، عزیزان، هموطنان، شاید کم و بیش در جریان هستید، اخیرا مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی آقای حسن فتحی و بازی استادانه استاد علی نصیریان و جمعی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر از طریق رسانه خانگی در دسترس شماست.

باور کنید تا به حال نشده یک بار به سوپر محله مراجعه و بعد از خرید اجناس مورد نیاز زندگی، حتی یک دی‌وی‌دی از مجموعه‌های ساخته‌شده در رسانه‌های خانگی را خریده باشم. اما اخیرا خود آقای فتحی بزرگواری کردند و هفت قسمت از مجموعه شهرزاد را به بنده دادند و از آنجا که همیشه کارهای آقای فتحی را دنبال کرده‌ام، این هفت قسمت را در یک مجلس دیدم و بی‌صبرانه منتظرم قسمت هشتم این مجموعه را ببینم؛ البته امیدوارم آقای فتحی دیگر قسمت‌های بعدی را برای بنده نفرستند که خودم خریداری کنم چون ارزش خریدن به هر قیمت و دیدن را دارد.

از این طریق به همه عزیزانی که در این مجموعه هر پست و مسئولیتی داشته‌اند از صمیم قلب تبریک و خدا قوت می‌گویم و به همه ملت ایران توصیه می‌کنم حتما این مجموعه را ببینند و امیدوارم تلویزیون هم تلاش کند این مجموعه را خریداری و از شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی نمایش دهد.

لازم به توضیح است که بنده در این مجموعه ذی‌نفع نیستم و فقط چون بی‌نهایت از دیدن این مجموعه لذت بردم حیفم آمد که شما نبینید و دیدن این مجموعه را از دست بدهید.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها