واکنش تند سام قریبیان درباره حواشی مجموعه «عالیجناب»

سام قریبیان از پوستر و تیزری که برای مجموعه «عالیجناب» از سوی تهیه‌کننده و پخش کننده منتشر شده است انتقاد کرد.

به گزارش سینماسینما، سام قریبیان با انتشار تیزر مجموعه «عالیجناب» در اینستاگرام، درباره مشکلاتی که با تهیه‌کننده این اثر داشت، توضیح داد.

این هنرمند نوشت: «قسمتی از آنونس عالیجناب ساخته شده زیر نظر اینجانب که بسیار با نظر تهیه‌کننده و پخش‌کننده فرق دارد. آنها کار خودشون را می‌کنند و من کار خود را….. تفاوت سلیقه هاست دیگر.

در سوپرها هم پوستر زدن که سوم آبان این کار بیرون میاد! امیدوارم؛ پس از دو سال و پنج بار تاریخ غلط اعلام کردن توسط تهیه‌کننده (به لطف درایت و حکمت ایشون بدون هیچ مشکل ممیزی)

در پوستر فاجعه‌ای که منتشر شده حسین پاکدل، سعید آقاخانی، حسین یاری، آزاده صمدی، سحر دولتشاهی، لیلا اوتادی، امیر آقایی، بابک حمیدیان و شخص من حضور داریم.

اول فاجعه بودن حضور خود من در پوستره، به هیچ وجه نباید عکس من رو میزاشتن چون میزان نقش من بسیار کوتاهه (دلیل حضورم رو باید مفصل در مصاحبه ای توضیح بدم که چرا در دقیقه نود مجبور شدم خودم بازی کنم)

بازیگران مهم تر و اصلی تری هستند که باید می بودند ( از جمله پرویز پور حسینی پریوش نظریه احسان کرمی حسین سلیمانی امید روحانی حسین عرفانی ).

کلاژ عسکها هم که خوب مشخص میکنه اون آدم به اصطلاح طراح کوچکترین زیبایی شناختی تصویری نداره، عکس خانم دولتشاهی اصلا مربوط به این کار نیست و نه گریم و نه لباسشون هیچ ربطی به اثر بنده نداره.

آقای حسین پاکدل باید در جایگاه بهتری قرار می گرفتند و اون نوار زرد صحنه جرم هم که دیگه چه عرض کنم، با اینکه پوستر چاپ شده ارتباطی به من نداره…. پیشاپیش از همه عزیزان عذرخواهی میکنم.

دو سال صبر و سکوت کردم ولی دوستان تعبیر دیگری از این عمل من داشتن…. اکنون نوبت حقیقت گویی است.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 69898 و در روز پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶:۴۲
2024 copyright.