تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 62670

مهراب قاسم خانیمهراب قاسم‌خانی در اینستاگرام به دفاع از حضور نیکی کریمی در آگهی تبلیغاتی پرداخت و نحوه برخورد تلویزیون با این موضوع را به باد انتقاد گرفت.
به گزارش سینماسینما، قاسم‌خانی در این باره نوشت: «چند روز پیش اخبار بیست و سى یه گزارش پخش کرده و با همون لحن لوس همراه با متلک همیشگیش حضور خانم نیکى کریمى در یک تبلیغ رو نقد کرده و سازندگانش رو محکوم کرده به استفاده ابزارى از زن!!!!

خب قربونتون برم قبل از این که گزارش تهیه کنید یکم فکر کنید به معنى حرفتون؟ چرا وقتى تیزر از امیر على نبویان یا سیروان خسروى پخش میشه نمیگید استفاده ابزارى از مرد شده؟ یا چرا بیلبورد رضا کیانیان و کریم باقرى و زانیار و بهرام رادان به چشم شما جنسى نمیاد؟ چون مرد هستن؟ واقعاً نمیفهمید اینو که اگه از خانم کریمى توى یه تیزر استفاده میشه میتونه به خاطر جایگاه اجتماعى و محبوبیتشون باشه به عنوان یک انسان؟ مثل سیروان. مثل بقیه آقایون. الان نگاه کى ابزاریه؟ نگاه کى جنسیتیه؟ چى میخورید شماها که نمیتونید به یه زن به چشم دیگه نگاه کنید؟ نوش جونتون هر چى میخورید، ولى اقلاً وقتى میخواهید گزارش تهیه کنید یکم به متنش فکر کنید که ناغافل خودتون رو به همون چیزى که میخواهید بگید محکوم نکنید.»

مهراب قاسم خانی نیکی کریمی

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. پیام
    ۲۵, مرداد, ۱۳۹۶ ۲:۴۲ ب٫ظ

    جناب قاسمخانی
    خدا به خاطر تفاوت های جسمی و روحی زن و مرد با هم،حدود حجاب رو برا خانوم ها و آقایون متفاوت قرار داده….
    به خاطر اینکه زن به خاطر ارزش های درونیش مورد تحسین باشه.نه رنگ چشمش و این موارد….
    “عفاف یک حالت روحی و فضیلت اخلاقی است که سبب می شود انسان اندام ظاهری خود را وسیله ی خود نمایی و جلب توجه دیگران قرار ندهد و اجازه ندهد ناپاکان از او سوء استفاده کنند.انسان عفیف حیا دارد از این که دیگران به خاطر بدنش به او توجه کنندو به تحسین و تمجید وی بپردازند.او در وجود خود ارزش های والاتری می یابد که می تواند تحسین و احترام دیگران را برانگیزد.انسان عفیف،آراسته است اما آراستگی او به گونه ای است که جسم او وسیله ی جلب توجه دیگران قرار نمی گیرد.او خود را بزرگ تر از آن می یابد که دیگران او را به عنوان ابزاری برای لذت جویی نگاه کنند…”
    کاش همه مان،چه مردم چه هنر مند چه حکومتی ها و … بیشتر خدایی بشیم و از الگو هایی که خدا معرفی کرده،مثل امام علی و حضرت زهرا و امام حسین و حضرت مریم و حضرت یوسف و … پیروی کنیم…
    بهره مند ترین افراد عاشقان پروردگارند.یا حق

نظر شما


آخرین ها