تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۷:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29632

چنگیز وثوقیچنگیز وثوقی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از زمان بی حاصلی که صرف «معمای شاه» کرد گفت.

به گزارش سینماسینما، چنگیز وثوقی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: «پنج، شش ماه برای سریال «معمای شاه» و نقش تیمور بختیار اولین رئیس ساواک زحمت کشیدم. هنگامی که جلوی دوربین رفتم، بعد از دو سکانس بیرونم انداختند و پولم را هم ندادند. تا در نبود من بازی دیگران جلوه کند که نکرد و سریال نگرفت.» او در پست بعدی اینستاگرامش باز درباره همین موضوع توضیحی نوشت:

من در تمام دوران بازیگریم به تنها چیزی که فکر نکردم پول بوده و همیشه سعی ام بر این بوده که شخصیتهای تاریخی را با تمامی قدرت بازیگریم چه شخصیت منفی وچه مثبت را برای شما صادقانه به معرض نمایش بگذارم.شخصیت تیمور بختیار (اولین رییس ساواک زمان شاه) که بسیار قدرتمند ودر تصمیماتش بسیار راسخ بود ودلش می خواست جای شاه را بگیرد وشاه از این موضوع ترس و واهمه داشت برایم جالب بود که بار دیگر بازی خودم را محک بزنم طوریکه ببینم آیا هنوز قابلیت ایفای چنین نقشی را دارم یا نه وبدون اطلاع از نیت کارگردان وتهیه کننده از ساخت این فیلم-بازی در این شخصیت را پذیرفتم.همچنین قسمتهای شخصیتهای دیگر سناریو را که به بازی من مربوط نمیشد مطالعه نکرده بودم. با نیت خدمت به مردمم که باز بتوانم شخصیت دیگر تاریخی را زنده کنم دست بکار شدم طوریکه در اولین تست گریم همه به من گفتند چقدر از لحاظ قیافه و شخصیت به تیمور بختیار نزدیک شدی.از آنجایی که خداوند همیشه یار و یاور من بوده کمکم کرد.چون اگر من انصراف می دادم باید خسارت کل فیلم را می دادم که این در قرارداد ذکر شده بود. چند ماه در انتظار بودم که برای سکانس بعدی بروم ولی آنها بدون اطلاع من آقای میکائیل شهرستانی را بجای من برای این نقش جایگزین کردند و مرا حذف کردند وهیچ پولی بمن پرداخت نکردند.

معمای شاه

من از طریق یکی از عوامل از موضوع مطلع شدم. بظاهر ناراحت شدم ولی از آنجائیکه انرژی مثبت در بین انرژیهای منفی جایی ندارد خدارو شکر کردم که در این سریال حضور ندارم. بعد از گذشت چند سال بخاطر اینکه از این سریال استقبالی نشد دستیار کارگردان برای همین سریال مجددا با من تماس گرفت و پیشنهاد یک شخصیت دیگر با مبلغ خیلی بیشتری کرد که من نپذیرفتم چون احساس کردم نیتشان سواستفاده از اسم من برای جلب بیننده است و بازی من مطرح نیست و با این نپذیرفتنم به آنها فهماندم این شما نیستید که بتوانید بدون اطلاع من – مرا کنار بگذارید. چرا که مجددا دنبال من آمدن معنیش اشتباهیست که شما کردید و چون قدر ندانستید خداوند کمکم کرد و مرا از گروه شما بیرون کشید تا به شما ثابت شود اگر شما قدر نعمت و یا هر چیز دیگری را که خداوند به شما هدیه میکند ندانید از دست خواهید داد و تبدیل به لعن و نفرین خواهد شد. این پاسخی بود به دوستانی که بدون اطلاع از ماجرا عجولانه در مورد من قضاوت کردند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها