تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47660

مسعود پزشکیاننایب رییس اول مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تقدیر از فرهادی و کسب دومین اسکار او از عملکرد صدا و سیما درباره این موضوع مهم انتقاد کرد.

به گزارش سینماسینما، دکتر مسعود پزشکیان در صفحه اینستاگرامش نوشت:

تصمیم آقای اصغر فرهادی تاثیرگذارتر از هر اقدام دیگری در واکنش به رویکرد رئیس‌جمهور امریکا بود. به آقای فرهادی بخاطر دریافت جایزه اسکار ٢٠١٧ تبریک می‌گویم.
علی‌رغم وجود سلایق مختلف نسبت به اصغر فرهادی یا فیلم فروشنده، این موضوع که او و تیم همراهش در مراسم اسکار ٢٠١٧ حاضر نشدند بسیار حائز اهمیت است و به خوبی نشان داد که تصمیم رئیس جمهور امریکا در زمینه ممنوعیت ورود ایرانیان به امریکا توهین به انسانیت است.
پیام فرهادی و کار بزرگ وی در تمام دنیا مطرح شده و رویکرد رئیس جمهور امریکا را زیر سوال برد؛ در حقیقت نفوذ و تاثیر این کار بسیار بیشتر از اقدامات داخلی است.
عدم حضور فرهادی و پیام وی در این مراسم نشان می‌دهد اگر هنر به درستی در جای خود استفاده شود می‌تواند در دنیا تاثیرگذار باشد.
کار اصغر فرهادی تاثیرگذارتر از اقدام فعالان و رسانه‌های داخلی در واکنش به تصمیم رئیس جمهور امریکا بود.
ضمن انتقاد از بی‌توجهی صداوسیما نسبت به دریافت جایزه اسکار اصغر فرهادی؛ به نظر می‌رسد رسانه ملی یا ارزش این امر را درک نکرده یا نمی‌خواهد که این موضوع به دلیل تاثیرگذاری‌اش پررنگ شود.
اصغر فرهادی، شهاب حسینی

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها