تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۴:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53978

رضا کیانیان با انتشار پُستی در صفحه اینستاگرامش از دلایل خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت.

به گزارش سینماسینما رضا کیانیان در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دیروز، روز بازیگر بود. روز من و همکارانم… تبریک نگفتم به احترام خانواده‌هاى داغ‌دار و نگران کارگران معدن. ولى مى‌خواهم حالا به عنوان یک بازیگر اعلام کنم براى انتخاب رئیس‌جمهورى رأى مى‌دهم… تا صحنه‌هاى تئاتر در کشورم بیشتر و بیشتر شوند، تئاتر محل گفت‌و‌گوست، تا گفت‌و‌گو بیشتر و بیشتر شود. در همین دو سه سال اخیر تعداد اجراهاى نمایش هر شب در تهران به حدود صد تا صدو پنجاه تا رسیده!»

او ادامه داد: «اعلام می‌کنم رأى مى‌دهم، برای این که سالن‌هاى سینما بیشتر و بیشتر شوند. مثل همین دو سه سال اخیر و اعلام می‌کنم رأى مى‌دهم براى این که تولید سینماى پرافتخار ایران بیشتر و بیشتر شود. در همین سال گذشته سینمای ایران ٣۶٧  جایزه جهانی برد! یعنى از هر روز یک جایزه جهانى هم بیشتر!!! رأى مى‌دهم براى این که مانند سال‌هاى دور و طلایى در تلویزیون باز هم سریال‌هاى خوب ساخته شود؛ سریال‌هایى که آن قدر جذاب و هنرمندانه باشند تا مردم آزادانه در میان هزاران کانال ماهواره‌اى، سریال‌هاى خودمان را انتخاب کنند.»

کیانی افزود: «رأى مى‌دهم تا فضا و سرعت اینترنتى بهتر و بالاترى در اختیار داشته باشم و ارتباطم با جهان هر چه گسترده‌تر باشد. من رأى مى‌دهم چون در همه تاریخ ثابت شده است مردمى که فرهنگ دارند، همه چیز دارند از جمله کار دارند و حتما سیر خواهند شد و مردمى که فرهنگ در سبد روزانه‌شان نیست، کار ندارند و گرسنه مى‌مانند و به دنبال قهرمانى مى‌گردند تا برایشان آب و نان بیاورد.»

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها