تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18963

به گزارش سینماسینما، بازیگران و هنرمندان امروز در صفحه اینستاگرامشان پست های زیر را با هوادارانشان به اشتراک گذاشتند.
نیکی کریمی نوشت:”بالاخره بازی من به نقش ” شاپرک ” در سرزمین کهن تمام شد … همیشه میدونم که مهم اینه که ادم از نقشی که بازی میکنه لذت ببره … اون موقع است که اون اتفاق میافته و تماشاچی حس های تورو باور میکنه و با تو همراه میشه … همه ما بازیگرها نفس خودمونو و چیز های زیادی رو از شخصیت خودمونو چاشنی نقش می کنیم …
ولی از همه بهتر اون موقع است که نقش از ما دوره و اونوقته که چالش اصلی اتفاق میافته … یک زمان هایی شانس میاریم و همه کارگردان ، فیلمبردار و گروه یار اضافه ما هستن و یک زمان تنهای تنها هستیم و یک تنه باید خودمونو نجات بدیم و اجازه ندیم کسی تمرکزمون رو بهم بزنه …
بازی در نقش های مختلف اگر خوب نوشته شده باشن و جزییات شخصیت رو بشه توشون دید لذت داره و من خدا رو شکر می کنم که از کارم لذت می برم”.

اینستاگردی

الناز شاکردوست نوشت:”کیک تولـدم رو خیلى دوست داشتم چون شامل تمام اون چیزهاییست که زندگى و ذهنِ من رو میسازه و عاشقانه دوست دارم…پیانو موسیقى کتاب نقاشى  و فیلم! از اِلیکا خواهر عزیزم ممنونم بابت این انتخاب هوشمندانه و ساختن یک شب فراموش نشدنى.

اینستاگردی

هومن برق نورد نوشت:”قبل از آنکه از رودخانه عبور کنی، به تمساح نگو “دهن گنده”.

اینستاگردی


مهراب قاسم خانی نوشت:”دایى مرحوم من چند روز قبل از فوتش این بچه گربه رو از توى جوب پیدا کرده بود و برده بود خونه ازش نگهدارى میکرد. این شد که من تصمیم گرفتم بعد از رفتنش به عنوان یادگارى از داییم ازش نگهدارى کنم… فقط دایى جون. جساراتاً اگه صدام رو میشنوید نمیشد یه موجود مودب تر از جوب پیدا کنید؟ این از صبح که بیدار میشه تا شب بدون وقفه داره ما رو گاز میگیره و چنگ میزنه، مگه این که تلویزیون رو روشن کنیم که یه کم بى خیال بشه از این کارا بکنه.

خلاصه که یه جاى سالم نمونده تو تن و بدنمون. میخواستم بدونم مطمئنید اون جوب جلوى در یه نیروگاه اتمى یا یه قبرستون نفرین شده سرخپوستا نبوده؟ این بچه یا یه اختلال ژنتیکى داره یا جن زده ست”.

اینستاگردی


رضا کیانیان نوشت:”باز هم سه محیط بان دیگر به ضرب گلوله کشته شدند. سردار طلایى قول داده بودند، در  شوراى شهر، ماجراى ساخت تندیس نمادین محیط بانان شهید و نامگذارى خیابان یا میدانى را به نام آنان پیگیرى کنند. امیدوارم براى سربازان تازه شهیدمان هم چنین کنند…
. تا همین یک ماه پیش که محیط بانان مهمان برنامه خندوانه بودند، بسیارى از مردم از وجود این نگهبانان مظلوم محیط زیست خبر نداشتند!
امیدوارم هر چه زودتر جلوی شکارچیان غیر مجاز را بگیرند و همچنین  قانون حمایت از محیط بانان هر چه زودتر تصویب شود تا ایشان با پشت گرمى بیشترى به وظیفه پر خطر خود ادامه دهند. با سپاس از نیروهایى که سریع وارد عمل شدند و دو نفر از شکارچیان خاطى این حادثه را دستگیر کردند”.

اینستاگردی


مرجانه گلچین نوشت:”با هر بار دیدن این عکس غم عجیبی به دلم میشینه چقدر زود بود برای شماها رفتن خدا صبر بده به عزیزانتون من رو هم دراین غم بزرگ شریک بدونین روحتون شاد یادتون همیشه گرامی”.

اینستاگردی


مریم معصومی نوشت:”پروژه ” تصمیم منطقى ” امروز با همهِ خوبا، اتاق گریم آینه گرافى”.

اینستاگردی


باران کوثری عکسی از دوران کودکی خود با هوادارانش به اشتراک گذاشت .

اینستاگردی


لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها