تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55532

محمد شیروانی در صفحه اینستاگرامش متنی درباره دیدار تتلو و ابراهیم رئیسی و نتایج آن منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، شیروانی نوشت:

آقاى تتلو سلام
خواستم ازتون تشکر کنم بابت حمایت از آقاى رئیسى!
شما خبر دارین که پیوستنتون به کاندیداى جفت شیش باعث شد تا کاندیداى جفت پنج رأى بیشترى بیاره اما خبر ندارین با این حرکتتون ممکنه باعث بشین تا محدوده ى سانسورِ هنرمندِ زیرزمینى در ایران جابجا بشه . با عرض معذرت اگر شما رو کف زیرزمین در نظر بگیریم و آقاى جعفر پناهى رو هم سقف زیرزمین، باید بهتون بگم که شما با این حرکت بیشتر از ایشون تونستید به هنرمندان زیرزمینى خدمت کنین !
حتا اگر عده زیادى به این کف و سقف باور نداشته باشن و این خط کشى هاى قرمز رو ساخته و پرداخته حاکمیت بدونن اما شما ممکنه باعث بشین از این به بعد در ایران، همه هنرمندان قابل نمایش باشن. البته که سقفِ سانسور کوتاهه و هنوز سر جاشه اما شما با گود برداری از کف، سقف رو بردی بالاتر.
شما دو سال قبل، از طرفدارات خواستى تا بغ بغو کنن و اونا هم میلیونى با بغ بغو بهت لبیک گفتن . بیشتر از اینکه مسخره به نظر برسه به من یادآورى کرد که موج معناباختگى جهانى به کشورِ آرمانهاى بزرگ هم سرایت کرده و حالا وقتشه همه چیز از نو نوشته شه. همه چیز از نو ریسِت شه ! فارغ از اینکه امثال من با شما موافق باشیم یا که ردت کنیم. شما معنازدگى اکثریت رو یادآورى کردى.
بذار صمیمانه تر بگم!
تتل تو مهمی (باور کن)، نه اینکه کار مهمی کرده باشی، نه، تو اختلال صوتی یک دوره ای که باید در نظر گرفته بشی، تو اهمیت داری.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها