تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51664

مهراب قاسم خانیمهراب قاسم خانی همزمان با ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرام خود متنی در قالب طنز منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، در بخشی از نوشته این هنرمند آمده:

اخبار رسیده حاکى از آن است که هم‌اکنون مهراب قاسم‌خانى نویسنده‌ی بسیار ارزنده‌ی کشورمان براى نام‌نویسى در انتخابات ریاست جمهورى وارد وزارت کشور شد. وى که مورد استقبال شدید خبرنگارانِ مشتاق قرار گرفته بود، با گشاده‌رویى و لبخندى زیبا به برخى از پرسش‌هاى آنان پاسخ داد.
(در پاسخ به اینکه به نفع چه کسى کنار می‌رود) از آنجا که ساختار شکنى شعار اصلى دولت من است، اگر تصمیم به کناره‌گیرى گرفتم ترجیح می‌دهم به ضرر کسى کنار بروم تا به نفعش!
(در پاسخ به رویکرد تلویزیون نسبت به انتخابات) تلویزیون به خوبى، برنامه‌هاى عدالت محورى را براى انتخابات تدارک دیده. براى مثال به جاى برنامه بى‌محتواى کلاه قرمزى برنامه‌اى ساخته‌اند به نام تریبون آزاد که جوانانى برومند و برازنده در آن با جسارت و آگاهى به تخریب بى‌طرفانه دولت می‌پردازند که این اقدام‌شان شایسته تقدیر است….
(در پاسخ به نظرش در مورد ثبت‌نام آقاى احمدى‌نژاد) به نظرم پس از بنده، ایشان و اون آقایى که کراوات زده بودند و اون یکى که لباس کاراته پوشیده بود، قابلیت و سطح توانایى مطلوب جهت اداره امور کشور را دارند و من اینها را رقیب اصلى خودم در این انتخابات می‌دانم….

شعار انتخاباتى من «من آمده‌ام، واى واى» است که پیام مستتر در آن اشاره دارد به این که «من آمده‌ام، واى» و رنگى که براى ستاد انتخاباتى‌ام انتخاب کرده‌ام خاکى مات است چون خیلى چرکتاب است و لک نمی‌گیرد. وى در ادامه صحبت‌هاى بسیار زیبا و آموزنده‌اى نیز انجام داد که متعاقباً منتشر خواهد شد!

مهراب قاسم خانی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها