تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58852

 پریناز ایزدیار بازیگر «شهرزاد» در صفحه خود در اینستاگرام به برخورد توهین آمیزی که با رییس جمهور در روز راهپیمایی قدس شد واکنش نشان داد.

به گزارش سینماسینما، پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار فیلمی از سخنان حسن روحانی رییس جمهور در اینستاگرام از برخورد توهین آمیز با رییس جمهور در روز راهپیمایی قدس انتقاد کرد.

این بازیگر بخشی از سخنان روحانی نوشت: «نظرات و سلایق مختلف در جامعه را بپذیریم و تحمل کنیم. نباید جوری باشه که تصور کنیم ما فرمان می‌دهیم و مردم فقط فرمان‌بردار هستند.

«قل یا ایها الناس قد جاءکم الحق من ربکم فمن اهتدی فانما یهتدی لنفسه ومن ضل فانما یضل علیها وما انا علیکم بوکیل» (سوره یونس، آیه ۱۰۸)

[خداوند به پیامبر می‌فرماید] بگو‌ ای مردم، حق از جانب پروردگارتان برای شما آمده است؛ هرکس هدایت شود به سود خودش است و هرکس گمراه گردد به زیان خودش؛ و من مأمور (به اجبار) شما نیستم.

رجوع شود به تفسیر نمونه (آیت‌الله مکارم شیرازی) یا تفسیر المیزان (ترجمه آیت‌الله موسوی همدانی).

اگر نمی‌توانید نظرتون رو بدون فحش ناسزا بنویسید بلاک میشوید ، لطفا به هم و به عقاید هم احترام بگذاریم.»

۵۸۲۴۳

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. صادق
    ۱۵, تیر, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

    دوستان عزیز و اهل قرآن
    پیامبر فرمودند که قرآن واهل بیت را نزد شما به امانت میگذارم.استفاده از قرآن به تنهایی کاریست که نتیجه آنرا در وهابیت میبینیم.وقتی خداوند بیتابی پیامبر را در هدایت مردم دید به ایشان فرمود که هرکس هدایت شود به سود خودش است و هرکس گمراه گردد به زیان خودش پس توخودت را این همه آزار مده.
    اما پیامبر هیچگاه دست از تلاش بر نداشت.چون رساندن مخلوق به خالق هدفی عاشقانه بود بین آندو.
    کسی مشکلی با اشخاص ندارد.هدفها ،مسیرهاوعملکردآنها در تضاد با اخلاق ومبانی الهی است.برای فهم مبانی قرآنی چه خوب میشد ابتدا ثقلین را درک میکردیم.البته برای کسانی که مدینه فاضله هنر را در کتب ودانشکده های غربی،جشنواره های هنری ماده پرستی واستوره ها رادر خارج کشور میبینند.انتظار بیشتر از این نیست.
    به امید آنکه یقه غیرت خود را روزی برای حمایت مظلومین عالم پاره کنیم ونگوییم صدور انقلاب وحمایت از مظلوم برایمان هزینه دارد.واز آن دست بکشیم.
    شک نکنید که همه شما را دوست دارم.برادر کوچک وگناه کار شما صادق

نظر شما


آخرین ها