تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35364

عرب سرخیفیض اله عرب سرخی فعال سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به ادعاهای حسین فرح بخش نوشت:

مدتیست یکی از تهیه کنندگان سینما در رسانه های مختلف ادعا میکند که در دهه شصت من ، فیض الله عرب سرخی ، دوست ایشان را شلاق زده ام .

یکبار گفته اند که دوستشان را در بنیاد فارابی و مقابل چشم آقایان انوار و بهشتی شلاق زده ام و بار دیگر گفته اند که در وزارت ارشاد مرتکب این عمل شده ام!

بنای اولیه من بر این بود که به این ادعا پاسخی ندهم ، زیرا ادعاهای غیر مستند و خلاف واقع فراوانی مطرح میشود که عملا فرصت جواب دادن به آنها را ندارم و امیدی هم به رسیدگی منصفانه ندارم تا به دستگاههای مسوول مراجعه کنم .

در عین حال گاه و بیگاه و بیشتر در فضای مجازی با سوالات افراد مختلف مواجه شده ام که به حکم ادب به آنها پاسخ داده ام .

اما تقاضای مکرر دوستان و خانواده و تاکید براینکه عدم پاسخگویی از یکسو مورد سوء استفاده برخی واقع میشود و از سوی دیگر در ذهن گروهی که با این بازیها کمتر آشنا هستند ایجاد شبهه میکند ، باعث شد تا در حد رفع شبهه به آن پاسخ دهم .

در سال ۶٣ و در پروژه جمع آوری فیلم های خارجی بدون مجوز، و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، چند بار فرد مورد اشاره را دیده ام و در موضوع فیلم های خارجی با ایشان گفتگو کرده ام ، اما اینکه ایشان را شلاق زده ام خلاف واقع و کذب محض است

ضمن اینکه خوب است مدعی مشخص کند که چه اتفاقی افتاده که بعد ازحدود سی سال این داستان را مطرح کرده اند؟ و مگر ایشان در صحنه حضور داشته اند ؟ ومهمتر اینکه چرا فردی که مورد این ظلم !! واقع شده خود مدعی نشده است ؟

من به همین حد از توضیح بسنده میکنم و علاقمندان به مشروح این ماجرا را به جلد دوم کتاب تاریخ سینمای ایران نوشته آقای جمال امید ، چهارده صفحه اول فصل مربوط به سال ۶۴ ارجاع میدهم که شرحی دقیق ازپروژه جمع آوری فیلم های خارجی ارائه کرده اند .

تصور من بر این هست که به توضیح بیشتری نیاز نیست ، ولی در صورت ضرورت شرح کامل ماجرا را در یک مصاحبه مطبوعاتی و برای استحضار مردم عزیز بیان خواهم کرد

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها