تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37374

دنیا فنی زاده جمعی از هنرمنداندر صفحات اینستاگرام خود درگذشت این هنرمند را تسلیت گفتند.

به گزارش سینماسینما، دنیا فنی‌زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک‌گردان کاراکتر «کلاه قرمزی» که مدتها به بیماری سرطان مبتلا بود، صبح امروز ۸ دی ماه در بیمارستان از دنیا رفت. جمعی از هنرمندان با ارسال پستی در  صفحه اینستاگرام خود، این ضایعه را به خانواده وی و جامعه رسانه تسلیت گفتند.
رامبد جوان نوشت:
دنیاى همیشه عزیز و مهربان. دوست قدیمى متاسفم بابت دردهایى که کشیدى و کارى از ما برنیومد. آروم بخواب. به خانواده ى محترم و دوستان عزیز دنیا فنى زاده تسلیت مى گیم.

حمید جبلی نوشت:
پس از چندین سال، از امروز دیگر کلاه قرمزی رفیق و هم صحبتش را در کنارش ندارد. چقدر با او درد و دل می کردی و گویا از جان خودت به او دمیده بودی. پر کشیدنت بسیار برایمان زود بود و هیچوقت نبودنت را در کنارمان باور نمی کنیم.
احسان کرمی نوشت:
دنیا از دنیا رفت؛ خانم فنی زاده من خیلی به شما مدیونم… ممنونم که من را به مجموعه ای معرفی کردید که همه مردم ایران دوستش دارند. کلاه قرمزی از دست شما جان میگرفت… و همیشه این سوال با من خواهد بود که چرا همان دست بلای جان شما شد؟ میدانم چقدر دلتنگ پدر بودید. سلام ما را برسانید و بگویید با رفتن شما واقعا باور کردیم که تا قبر آ آ آ آ

سید مجید صالحی نوشت:
دنیا خانم، نازنین بانو، فرشته خواهر، من فقط یک بار سعادت داشتم با شما کار کنم، و با همان یک کار هیچ وقت نتوانستم مهربانیهایت را فراموش کنم، پس چقدر سخت خواهد براى همکاران عزیزت که سالیان سال با شما کار کردن، خانم مرضیه محبوب، آقایان ایرج طهماسب و حمید جبلى،. براى همسر گرامیت آبتین سهامى عزیز و خانواده ات، خداوند به این عزیزان صبر عنایت فرماید، و چه دردناک و غمگین امسال عید به کارهاى کلاه قرمزى در نبود تو لبخند خواهیم زد وقتى دیگر بینمان نیستى، ولى همیشه در قلب مردم و بچه هاى مهربان این سرزمینى و هیچ وقت فراموشت نخواهیم کرد خانم فنى زاده روحت شاد ، یادت گرامى.”
مهرداد صدیقیان نوشت:
کلاه قرمزى بدون تو چیکار کنه دنیا خانم. هممون مثل کلاه قرمزى خیلى داریم غصه میخوریم. مطمئنم جات تو بهشته. دل یک نسل از این سرزمین با هنرنمایى شما شاد شده. مگه میشه دل این همه کودک واسه آدم خیر نیاره.

سارا خوئینی ها نوشت:
خبر فوت شدن دنیا فنی زاده هنرمند جوانی که سالها برای شادی کودکان کار کرد و همه ی ما کلاه قرمزی را با او شناختیم یکی از تلخ ترین اخبار این روزهای پایتخت است. روحش شاد و یادش گرامی.
علی انصاریان نوشت:
روحتون شاد بانو خانم دنیافنى زاده هم رفت،کسى که به خیلى عروسکها جان داد ولى خودش بى جان ماند ممنونم از تمام لحظه هاى شادى که توى ذهن ما گذاشتى و عروسکى رو جان دادى که هنوزم با صداى استاد حمید جبلى هست وماندگار شد و می ماند، روحت شاد و آرام یاعلى.
ایرج طهماسب نوشت:
بیش از ۱۵ سال همکاری و رفاقت با کلاه قرمزی را هرگز و تا هیچ زمانی فراموش نخواهیم کرد. امروز آسمان هم برای تو میبارد دنیا عزیز و چه بی تاب است از وقت رفتنت گویی در آسمانها هم برایت اشک میریزنند.خوشا بحال بهشتیان که از امروز در کنارت خواهند بود. کلاه قرمزی برای همیشه تنها شد.
محمد بحرانی نوشت:
(خطاب به کلاه قرمزی) تنها شدی رفیق. تنهایی سخته. وای وای وای. دیگه هیچ شکلاتی کام تلختو شیرین نمی کنه. تلخه.خیلی تلخ. دنیا فنی زاده، مادر کلاه قرمزی، پرکشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها