پوستر «باغ وحش شیشه ای» رونمایی شد + عکس

پوستر نمایش “باغ وحش شیشه ای” به کارگردانی کیهان پرچمی با طراحی هادی جلدی رونمایی شد.

به گزارش سینماسینما، نمایش “باغ وحش شیشه ای” تازه ترین اثر تولید شده در کمپانی تئاتر امید ایران و پادمآرت است که از ١٣ اسفند ماه ، ساعت ٧:١۵ در سالن شماره ی ٢ تماشاخانه ی پالیز به روی صحنه می رود.

باغ وحش شیشه ای” نوشته ى نویسنده معروف آمریکایى تنسى ویلیامز است که به زندگى خانواده ایى از طبقه فرودست جامعه آمریکا مى پردازد .در حالیکه پدر خانواده مدت هاست خانواده خود را ترک کرده، مادر ،پسر و دختر خانواده هریک در فکر رهایى از وضعیت فلاکت بار خودشان هستند.

وحید رزاقی ،آرمیتا فرورنده، شایلین اسداللهی و سامان سیوس در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این کمپانی در سال گذشته ، نمایش های موفقی هم چون “افسون معبد سوخته”، “نامه های عاشقانه از خاورمیانه” و “هملت تهران ٢٠١٧”به کارگردانی کیومرث مرادی و هم چنین نمایش “دشمن مردم” به کارگردانی سینا راستگو را تولید کرده است که با استقبال پر شور تماشاگران مواجه شده است.

این کمپانی در رویدادی جدید و بی سابقه هم زمان با افتتاح اولین “انستیتو تخصصی دراماتیک ایران ( پادمآرت)” اقدام به اجرای سه نمایش به طور همزمان کرده است؛
که با پایان نمایش “سلام، خداحافظ” نمایش “باغ وحش شیشه ای” اجراهای خود را آغاز کرده و نمایش مرگ و دوشیزه تا ٢٨ اسفند ماه همچنان به اجرای خود در سالن شماره ٢ پالیز ادامه خواهد داد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 81595 و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶:۴۶
2024 copyright.