تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 77928
کیهان نوشت: پس از دلجویی دبیر جشنواره تئاتر فجر از کارگردان یک نمایش غیراخلاقی، این بار رسانه‌ها گزارش دادند که رقاص شبکه‌های ماهواره‌ای معاند در یکی از نمایش‌های این جشنواره حضور دارد.

سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر بیش از آنکه به خاطر جریان‌سازی و اجرای آثار مستحکم و تأثیرگذار جریان‌سازی کند، به دلیل حاشیه‌هایش هدف توجه قرار گرفته است؛ حاشیه‌هایی که حتی قبل از شروع این همایش آغاز شده بود. چند روز قبل، دبیر این دوره از جشنواره تئاتر فجر با نگارش نامه‌ای از کارگردان نمایشی با مضامین هنجارشکنانه که قصد انصراف از جشنواره را داشت دلجویی کرد. تازه‌ترین حاشیه جشنواره تئاتر فجر امسال اما حضور بازیگر یک فیلم ضدایرانی و مبتذل در یکی از نمایش‌های این جشنواره است.
مشرق درباره این فعال ضدانقلاب نوشت: «وی در ایران رقصنده‌ای زیرزمینی بود اما با اعزام به آلمان در سال ۱۳۸۸ تبدیل به فعالی سیاسی علیه نظام شد و از زندگی او به عنوان یک رقاص زیرزمینی، فیلمی هم ساخته می‌شود. فیلمی ضدایرانی با مضمون ضدیت علیه جمهوری اسلامی و حتی بزرگان سیاسی و مذهبی ایران.»
حالا اما این فعال سیاسی و رقاص شبکه‌های ماهواره‌ای معاند، به عنوان بازیگر در جشنواره تئاتر فجر حضور یافته است. سؤال این است آیا جناب فرهاد مهندس‌پور دبیر جشنواره تئاتر فجر قرار است جشنواره را به نفع ولنگاری مهندسی کنند و روی صحنه آوردن معارضان کوچ کرده از ایران و کسانی که به فجر جمهوری اسلامی دهن‌کجی می‌کنند، بخشی از مهندسی خاص ایشان است؟!
متاسفانه جشنواره‌های موسوم به فجر با آنچه که باید و در تراز گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی است، فاصله‌ای چشمگیر یافته است!
بخش ادب و هنر کیهان طی هفته‌های آینده به بررسی جشنواره تئاتر فجر خواهد پرداخت.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها