تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75398

نویسنده و کارگردان «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» اعلام کرد این نمایش توقیف نشده و در سه روز آخر اجرا در سه نوبت به صحنه می رود.

به گزارش سینماسینما، محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» که در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه است با اشاره به خبری مبنی بر توقیف این اثر نمایشی گفت: برخی از سایت ها در تلاش هستند این نمایش را متوقف کنند ولی این اتفاق نیفتاده است و خبر توقیف این نمایش شایعه است. نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» تا روز جمعه اول دی ماه به اجرای خود ادامه خواهد داد.

رحمانیان متذکر شد: این اثر نمایشی قرار است در سه روز آخر اجرا در سه نوبت به صحنه برود. به دلیل اینکه بازیگران نمایش مشغول فعالیت در پروژه های دیگری نیز هستند ما نمی توانیم بیشتر از اول دی نمایش را به صحنه ببریم اما به دلیل استقبال مخاطبان، در سه روز پایانی این اثر نمایشی در سانس های ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ به صحنه می رود و البته ممکن است نمایش جمعه شب در روز پایانی اجرا در ۴ نوبت اجرا شود.

وی یادآور شد: در برخی از سایت ها عنوان شده بود که این نمایش از تک خوانی زن بهره گرفته است در حالی که در این کار از ابتدا دوخوانی زن وجود داشته و هانا کامکار با هم‌خوانی آزاده کمانگر به اجرا می پردازد. این نمایش بارها بازبینی و تایید شده است بنابراین اگر مشکلی وجود داشت از همان ابتدا به ما متذکر می شدند.

کارگردان نمایش «آینه های روبرو» در پایان صحبت هایش بیان کرد: مساله دومی که به آن اشاره شده بود، استفاده از ترانه های یک خواننده زن در این نمایش است در حالی که یک ترانه متعلق به آهنگساز و ترانه سرا است نه خواننده. ترانه هایی که من انتخاب کرده ام بارها توسط خوانندگانی چون علیرضا افتخاری و علیرضا قربانی بازخوانی شده است و نکته اصلی این است که ترانه مذکور متعلق به خواننده زنی که برخی مطرح کرده اند، نیست و خواننده دیگری که در ایران زندگی می کند آن را خوانده است و من از او اجازه لازم را نیز دریافت کرده ام.

نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» با بازی مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، هومن برق نورد، مهدی ساکی، احسان کرمی، هانا کامکار، سینا رازانی، سانیا سالاری، سعید توکلی، نوشین اعتماد، آلاله زارع طلب، مانیا علیجانی تا جمعه اول دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها