تصویربرداری «محکومین» به پایان رسید

تصویربرداری بخشی از سریال «محکومین» که توسط حسین قناعت کارگردانی می شود روز گذشته ۱۳ آذر به اتمام رسید.

به گزارش سینماسینما، مجموعه تلویزیونی «محکومین» برای رسیدن به پخش در دی با ۲ کارگردان در حال تولید است و روز گذشته تصویربرداری گروه حسین قناعت در لوکیشن شهرک غرب به پایان رسید.

در پلان های پایانی ملیکا شریفی نیا مقابل دوربین رفت و به این ترتیب پرونده تولید این سریال برای تیم حسین قناعت به پایان راه رسید. به گفته بهروز مفید تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین» تا ۱۰ روز آینده تصویربرداری گروه سیدجمال سیدحاتمی نیز به اتمام خواهد رسید.

به گفته مفید این گروه در لوکیشن مجتمع قضایی در غرب تهران هستند و قرار است از امروز ۱۴ آذر، جعفر دهقان به عنوان بازیگر جدید، مقابل دوربین برود.

این تهیه کننده همچنین از تدوین نهایی ۱۵ قسمت از سریال «محکومین» خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر مشغول صداگذاری و موسیقی سایر قسمت ها هستیم. موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد به جای مجازات زندان در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 74013 و در روز سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸:۰۳
2024 copyright.