خالق «دلیران تنگستان» در بیمارستان

کارگردان سریال «دلیران تنگستان» در منزل شخصی خود دچار حادثه شد و هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

محمد ولی‌زاده، روزنامه‌نگار و دوست قدیمی همایون شهنواز، کارگردان سریال تلویزیونی «دلیران تنگستان»، «روزهای به‌یادماندنی» و فیلم سینمایی «شاه خاموش» ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: روز شنبه (هفتم اسفندماه) ایشان در منزلشان در خیابان ولی‌عصرِ تهران (چهارراه پارک‌وی) دچار حادثه شدند. ظاهرا علت این حادثه نشت گاز بوده و اتاق دچار انفجار شده است.

همایون شهنواز

او ادامه داد: ابعاد حادثه به گونه‌ای بوده که پنجره طبقه چهارم به کوچه پرت شده و از آنجایی که فرد دیگری در منزل نبوده، پس از آنکه همسایه‌ها متوجه شدند، با آتش‌نشانی تماس گرفته و ایشان به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری منتقل شده‌ است.

ولی‌زاده همچنین با بیان اینکه میزان سوختگی همایون شهنواز ۸۰ درصد اعلام‌ شده است، گفت: آقای شهنواز فعلا تحت درمان است و ما منتظریم که دکتر ده‌مرده‌ئی، رییس بیمارستان مطهری، که پزشک معالج ایشان هم هست، درباره ادامه درمان ایشان در بیمارستان مطهری یا انتقال به جایی دیگر، اعلام نظر کند.

این روزنامه‌نگار یادآور شد: خانواده آقای شهنواز ساکن کانادا هستند. خود ایشان نیز بین کانادا و ایران در آمد و رفت است و در سفر اخیر خود به ایران، پیگیر ساخت فیلم‌هایش و دریافت حق و حقوق پرداخت‌نشده‌اش از سازمان صدا و سیما بوده است.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 81629 و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵:۵۱
2024 copyright.