تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23872

 در این آخر هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی امروز و فردا از شبکه های سیما روی آنتن می رود. در این هفته دو فیلم سینمایی سینمایی خاطره انگیز هر دو از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

به گزارش سینماسینما، فیلم «حاشیه اقیانوس آرام» به کارگردانی گیلرمو دل تورو سی دقیقه بامداد فردا از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی رینکو کیکوچی، آدریس البا و چارلی هونام خواهیم دید: در پی پدید آمدن شکافی در کف اقیانوس موجوداتی عظیم الجثه و دایناسور مانند از آن شکاف بیرون می آیند و به شهرهایی در حاشیه اقیانوس آرام حمله می کنند.

فیلم دیگری که از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود،فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» ساخته ناصر تقوایی است.

در این فیلم خواهیم دید: خواجه ماجد، ناخدا خورشید را لو می دهد و بار قاچاق لنج ناخدا به آتش کشیده می‌شود. دلالی به نام فرحان که می خواهد چند فراری سیاسی را از مرز آبی عبور دهد وارد بندر می شود. او با ناخدا خورشید تماس می گیرد. ناخدا که احتمال می دهد لنجش را مصادره کنند با فرحان همکاری می کند و چند مرد را که ظاهراً در ترور حسنعلی منصور دست داشته اند به آن سوی آب می رساند. پس از آن چند تبعیدی نیز از فرحان می خواهند که اسباب فرار آنان را فراهم کند. ناخدا این بار نیز با اکراه به این ماجرا کشیده می شود و جان خود را بر سر این کار می‌گذارد.

داریوش ارجمند، علی نصیریان، سعید پورصمیمی و پروانه معصومی در فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که برداشت آزادی است از داستان «داشتن و نداشتن» ارنست همینگوی،سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (داریوش ارجمند) و لوح زرین بهترین بازیگر نقش دوم مرد (سعید پورصمیمی) را در پنجمین جشنواره فیلم فجر به خود اختصاص داده است. همچنین ناصر تقوایی جایزهٔ یوزپلنگ برنزی چهل و یکمین دورهٔ جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو را به خاطر فیلم «ناخدا خورشید» دریافت داشته است.این فیلم ساعت ۱۱ امروز روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

فیلم دیگر این آخر هفته «کمال الملک» به کارگردانی زنده‌یاد علی حاتمی است. داستان این فیلم با محوریت داستان زندگی نقاش مشهور ایران است. محمد غفاری اهل کاشان معروف به کمال الملک است و فیلم حوادث دوران زندگی او در دوره ناصرالدین شاه قاجار را تا دوره رضا شاه پهلوی و در نهایت تبعید او روایت می‌کند.

جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و محمد علی کشاورز در فیلم سینمایی «کمال الملک» ایفای نقش کرده اند.این فیلم هم ساعت ۱۱ فردا از شبکه چهار پخش خواهد شد.

***

در شبکه‌های دیگر سیما هم فیلم‌های دیگری روی آنتن می رود.در  شبکه کودک و نوجوان انیمیشن سینمایی «در جستجوی نمو» به کارگردانی آندریو استانتون و لی آنکریچ، فردا ساعت۱۴:۳۰ از شبکه کودک پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یک دلقک‌ماهی به نام مارلین در مورد پسرش نمو زیادی حساس است و او را در اقیانوس گم می‌کند و در پی آن با کمک یک ماهی دیگر به نام دُری به جستجوی نمو می‌پردازد. به تدریج و پس از یافتن نمو او متوجه می‌شود که نباید آنقدر مته به خشخاش بگذارد.

فیلم تلویزیونی «توپ، شوت، شیشه» به کارگردانی بهمن شهروان، جمعه۲۲ مرداد ماه ساعت۲۲:۰۰ از شبکه کودک پخش می شود.

در شبکه افق هم فیلم سینمایی «۳۳ روز» به کارگردانی جمال شورجه، جمعه ۲۲ مرداد ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.این فیلم روایتی واقعی از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان است

شبکه نمایش هم با فیلمهای سینمایی در این دو روز به خانه مخاطبان می‌رود.فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پنجمین اژدها»، «پیش به سوی کوه اسرار آمیز»، «حرفه ای»، «پروژه آ یک» و «بارون سرخ» ساعت ۱۱:۳۰،۱۵:۳۰،۱۷:۱۵،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «پروژه آ یک»، «دان»، «قندون جهیزیه»، «پروژه آ دو» و «شاهد» جمعه ۲۲مرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ ،۱۵:۳۰ ،۱۷:۱۵،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

 

 

شبکه یک

فیلمکارگردانروز/ساعت
جوخه تبهکاران روبن فلچرامشب/۲۲
تابستان عزیز امیر شهاب رضویانفردا/۱۶

 

شبکه دو

افسانه بریزبی دیک سباستامروز/۸
خاموشی سراسری سباستین ویگامشب/۲۳
غذای دریایی آون هوگوفردا/۸
یکی مثل من سینا خزاعی فرفردا/۱۷:۳۰
سر آشپز کسپرژان فاویوفردا/۲۳

 

شبکه سه

داستان جنایت کیرک وونگامروز/۱۰:۳۰
حاشیه اقیانوس آرام گویی لرمو دل توروفردا/ ۰۰:۳۰
زنده از پیپلی آنوشا ریزیویفردا/۱۰
کویر علی خزاعی فرفردا/۱۴:۳۰
داستان جنایت کیرک وونگامروز/۱۰:۳۰

 

شبکه چهار

ناخدا خورشید ناصر تقواییامروز/ ۱۱
بانکوک خطرناک اکسید و دنی پنگامشب/ ۲۰:۳۰
کمال الملکعلی حاتمیفردا/۱۱

 

شبکه تهران

پسر رئیس بلیر تروامروز/۱۳:۳۰
کیوی پرنده تونی سیمپسونفردا/۹
کارتل شارلوت ساش بوستراپفردا/ ۱۳:۳۰

منبع خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها