تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1928
مجموعه «خاک سرخ»

مجموعه «خاک سرخ»

شبکه آی‌فیلم با شروع فصل پاییز مجموعه‌های تلویزیونی جدیدی را روی آنتن می‌برد. بر همین اساس سریال «خاک سرخ» – کاری از ابراهیم حاتمی‌کیا – از ۲۷ شهریور ماه هر روز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه آی‌فیلم بازپخش خواهد شد. پرویز پرستویی، لاله اسکندری، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، بهناز جعفری، حبیب رضایی، محمد مختاری، حسین شیدایی و … از بازیگرانی هستند که در این مجموعه بازی داشتند.

همچنین سریال طنز «چارچرخ» از اول مهرماه هر روز ساعت ۱۷ و ۳۰ از همین شبکه پخش خواهد شد. در این سریال مریم امیرجلالی، بهنوش بختیاری، فلامک جنیدی، رضا شفیعی‌جم، شهرام قائدی، خشایار راد، محسن قاضی مرادی، مصطفی طاری، اصغر سمسارزاده ایفای نقش کرده‌اند.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» نیز از دیگر سریال‌هایی است که آی‌فیلم قصد دارد آن‌را بازپخش کند. این مجموعه به کارگردانی مازیار میری که ماه رمضان ۹۴ از شبکه دو به روی آنتن رفت، از نهم مهرماه هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه بازپخش می‌شود. امین تارخ، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان‌افشار، هدایت هاشمی و نگار عابدی از بازیگران اصلی «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.

همچنین سریال «مسافر» محصول سال ۷۹ تلویزیون است که به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شد. این مجموعه درام که برای اولین بار از شبکه تهران به روی آنتن رفت، از نهم مهرماه هر شب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود. ابوالفضل پورعرب، دانیال حکیمی، پانته‌آ بهرام، آناهیتا نعمتی و … از بازیگران سریال «مسافر» هستند.

سریال دهه هفتادی «مدرسه مادربزرگ‌ها» هم قرار است به‌زودی از شبکه آی‌فیلم بازپخش شود. این مجموعه که در ژانر خانوادگی و طنز ساخته شد، به احتمال قوی از اواسط مهرماه هر روز ساعت ۱۶ و ۳۰ به روی آنتن برود.

«مدرسه مادربزرگ‌ها» به کارگردانی غلامرضا رمضانی ساخته شد و در آن بازیگرانی چون فرخ‌لقا هوشمند، پری امیرحمزه، پروین‌دخت یزدانیان، گیتی معینی، مهین علیزاده، مهری مهرنیا، آزیتا لاچینی، مژگان عظیمی، مریم سعادت، مهوش وقاری، الهام پاوه‌نژاد، ابراهیم آبادی و … ایفای نقش داشتند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها