تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63768

این هفته یک فیلم سینمایی با بازی سعید راد بازیگر قدیمی سینما از شبکه یک پخش می‌شود

 شبکه‌های مختلف تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته اولین هفته شهریور ۲۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن پخش می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، در تعطیلات آخر هفته اولین هفته از شهریور ماه، تلویزیون ۲۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمشین از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند. از میان این تعداد فیلم، ۸ اثر ایرانی، ۸ فیلم خارجی و ۴ انیمیشن که برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

این هفته شبکه سه سیما پخش ۵ فیلم سینمایی را در جدول پخش خود قرار داده است، شبکه‌های یک، دو، چهار، پنج، شما، امید و افق  نیز دو فیلم را در جدول پخش این هفته‌شان قرار دادند . شبکه کودک نیز به پخش یک انیمیشن اکتفا کرده است.

طبق روال هر هفته شبکه نمایش نیز ۷ فیلم برای پخش در نظر گرفته است. «آشیانه‌ای بر باد»، «قاتلین پیرزن» و «لری کروان» پنج‌شنبه ۲ شهریور ساعت ۱۳، ۱۵، ۲۱  و همچنین «پسری بنام هلمز»، «سیب سرخ حوا»، «بانتی و بابلی» و «ترمینال» جمعه ۳ شهریور ساعت ۱۱، ۱۳ ،۱۶:۳۰ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

 

نام فیلم و کارگردانشبکهزمان پخشبازیگرانخلاصه داستان
«کوایدان»

کارگردان: ماساکی کوبایاشی

یکپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۲۳

رنتارو میکونی و کیکو کیشیمردی که در کیوتو زندگی می‌کند از همسرش جدا می‌شود تا برای به‌دست آوردن وجهه اجتماعی بهتر و پول بیشتر با زن دیگری ازدواج کند. ازدواجش ناموفق است و زن دوم از مرد جدا می‌شود. او پیش زن اولش برمی‌گردد و زن او را می‌پذیرد. همان‌شب مرد به همسرش قول می‌دهد که دیگر هیچ وقت او را ترک نکند اما وقتی صبح از خواب برمی‌خیزد از همسرش چیزی جز لباس، موی مشکی و جمجمه‌اش باقی نمانده ‌است….
«ساعت به وقت صفر»

کارگردان: احمد معظمی

یکجمعه ۳ شهریور

ساعت ۱۶

سعید راد، کوروش سلیمانی، مینا وحید و ابوالفضل همراهعماد افسر تازه بازنشسته نیروی امنیتی، قصد دارد به شیراز سفر کند که ناگهان یکی از خبرچین‌های قدیمی به عماد زنگ می‌زند و سرنخ جدیدی از پرونده قتل همسرش را در اختیار او قرار می‌دهد. او بلافاصله خود را به آن محل می‌رساند اما با حمله تروریست‌های گروهک کسری مواجه می‌شود….
«تیرباران»

کارگردان: علی‌اصغر شادروان

دوپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۲۳

مجید مجیدی، جعفر دهقان، رضا چراغی و عطاءالله سلمانیانبهمن‌ماه سال ۱۳۴۳ محمد اندرزگو به‌همراه چند تن دیگر روبروی ساختمان مجلس منتظر می‌شوند تا حسنعلی منصور را ترور کنند. ترور با موفقیت انجام می‌شود، اما مأموران با تجسس بسیار همه‌ی عاملین ترور به‌جز سیدعلی اندرزگو را دستگیر و اعدام می‌کنند. مأمورین ساواک به‌دنبال اندرزگو هستند….
«پاییز در ایوان خانه نشسته است»

کارگردان: اکبر شهبازی

دوجمعه ۳ شهریور

ساعت ۱۷:۳۰

مهدی حکیمی، محسن صیفی و رقیه اصلانیمراد با گرفتن پرنده و فروش آن روزگار می‌گذراند. مراد و همسرش دختری معلول به‌نام ساره و پسری به‌نام سبحان دارند. مراد امیدی به درمان ساره ندارد اما همسرش ناامید نیست….
«ای دوست مرا به خاطر آور»

کارگردان: حمید نعمت‌اله

سهپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۱۰

حسن معجونی، الهام حمیدی و سعید پیردوستمهدی و اکرم در آستانه ازدواجی عاشقانه در شب عروسی با یکدیگر جناغ می‌شکنند و تلاش آنها برای بردن بازی تبدیل به یک لجبازی ریشه‌دار شده و کم‌کم موجبات دلسردی روابط فراهم می‌آورد این مساله آنقدر در زندگی آنها اهمیت پیدا می‌کند که مابقی مسائل زندگی کاملا در حاشیه قرار می‌گیرد و بعد از چند سال این زن و مرد علیرغم داشتن فرزند پسری به‌نام آرش به‌هیچ‌عنوان تحمل یکدیگر را ندارند و در انتها مرد آگاهانه بازی را به همسر خود می‌بازد تا به این کشمکش بیهوده و طولانی پایان دهد….
«سرانجام حقیقت»

کارگردان: مایکل راویتز

سهپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۱۵

جنیفر نیتسچ و دنیس اچمیتفرانزیشکا که با دخترش زندگی می‌کند، برادرش را که خلبان هلکوپتر است را به‌طور تصادفی از دست می‌دهد. همسر برادرش که شاهد این تصادف او بوده ادعا می‌کند که این تصادف عمدی بوده است. فرانزیشکا با پیگیری و تحقیق متوجه می‌شود که برادرش یک‌سری اطلاعات راجع به فساد کاری و مالی یک ایرلاین داشته و این امر باعث کشته شدنش شده است. در نهایت با کمک یک وکیل او موفق می‌شود تا ادعای خود را ثابت کند و آنها را محاکمه کند.
«استخراج»

کارگردان: استیون سی. میلر

سهپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۲۴

بروس ویلیس و کلان لوتزسازمان امنیت برای پیروزی در قراردادی، یکی از ماموران قدیمی خود به‌نام ترنر، را از طریق دلالی به جنایتکاری به نام کوروف می‌فروشد. ترنر از چنگ کوروف می‌گریزد اما افراد او همسر ترنر را به قتل می‌رسانند. ترنر در تمام این سال‌ها کینه‌ی سازمان امنیت را در دل دارد و سودای انتقام از آنها را در سر می‌پروراند….
«هوای ناپایدار»

کارگردان: مارکو پونته کوروو

سهجمعه ۳ شهریور

ساعت ۱۰

لوکا زینگارتی و پاس کوآل پترولوجاکومو و آرماننو دو دوست قدیمی که در کارگاه مبل‌سازی مشغول به‌کار هستند. آنها وضع مالی خوبی ندارند و بابت کارگاه بدهی زیادی دارند. تا اینکه یک روز جاکومو در زمین کارگاه متوجه فوران نفت می‌شود. جاکومو تصمیم می‌گیرد کارگاه را رها کرده تا بتواند از پول نفت به ثروت برسد. او مهندس ایتالیایی را به‌نام لومبللی استخدام می‌کند تا نفت را مورد آزمایش قرار دهد و نتیجه سوددهی را به آنها بگوید….
«نجات آقای وو»

کارگردان: شینگ دینگ

سهجمعه ۳ شهریور

ساعت ۱۴:۳۰

اندی لایووداستان این فیلم درباره گروهی آدم‌ربا به‌ رهبری هوا ژانگ است که معمولاً سعی می‌کنند آدم‌هایی را که وضع مالی خوبی دارند را ربوده و از طریق اخاذی امرار معاش نمایند. آنها به‌طور اتفاقی با ستاره سینمای هنگ‌کنگ آقای وو برخورد کرده و او را می‌ربایند. هم‌زمان نیز شخص دیگری را هم که صاحب یک خودروی اسپرت است ربوده و هر دو را در یک خانه متروکه با زنجیر به‌هم می‌بندند.
«نبراسکا»

کارگردان: الکساندر پین

چهارپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۲۰:۳۰

بروس درن، ویل فورته و جون اِسکیبپیرمردی فریب یک روش تبلیغاتی را می‌خورد و با نامه‌ای که به منزل او ارسال می‌شود و در آن عنوان می‌گردد که پیرمرد برنده یک جایزه بزرگ شده است؛ او را بر آن می‌دارد که بیش از هزار کیلومتر را سفر کند تا به جایزه‌اش دست یابد. در این میان دو پسر و همسرش نهایت تلاش خود را می‌کنند تا او را از این سفر بازدارند. اما پیرمرد با سماجتش فرزند کوچکتر را همراه خود می‌کند….
«قطار شب به لیسبون»

کارگردان: بیل آگوست

چهارجمعه ۳ شهریور

ساعت ۲۱:۳۰

ریموند گریگوریوس و آمادئو پرادومعلمی در اثر آشنایی با یک کتاب قدیمی، کنجکاو می‌شود درباره نویسنده‌اش بهتر بداند و از این‌رو برای تحقیق بیشتر، تدریس را‌‌ رها می‌کند و از سوییس عازم پرتغال، زادگاه نویسنده مرموز می‌شود و در آنجا در گفت‌و‌گو با آدم‌هایی که با نویسنده برخورد داشته‌اند، رفته رفته متوجه حقایقی جالب درباره نویسنده که زمانی عضو گروه زیرزمینی مقاومت علیه نظام دیکتاتوری این کشور در زمان حکومت آنتونیو سالازار بوده و ماجراهایی پرفراز و نشیب در روابط خانوادگی، اعتقادات، حرفه پزشکی و مناسبات عاشقانه‌اش داشته است، می‌شود.
«صدای پای من»

کارگردان: مهرداد خوشبخت

پنجپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۱۳:۳۰

مهران احمدی و فرشته سرابندیدانیال در روستایی زندگی می‌کند که قهرمان دو آنجا می‌باشد او برای نجات دادن یک لاک‌پشت که شاهین می‌خواهد آن را در زمین‌های مین‌دار باقیمانده از زمان جنگ بیا‌ندازد با شاهین یک مسابقه می‌دهد و در نزدیکی محل مین‌دار پایش روی یک مین می‌رود و دانیال یک پایش را از دست می‌دهد….
انیمیشن «جورج کنجکاو»

 

کارگردان: ماتیو اکلاهان

 

پنججمعه ۳ شهریور

 

ساعت ۱۰:۴۵

 

تد برای پیدا کردن مجسمه‌ی گمشده می‌رود ولی موفق نمی‌شود و تنها چیزی که از این سفر نصیب او می‌شود میمونی است به‌نام جورج که باعث مشکلات زیادی برای تد می‌شود….

 

« «کار نشد نداره»

 

کارگردان: شاهین باباپور

 

 

شماپنج‌شنبه ۲ شهریور

 

ساعت ۲۴

 

رضا بابک، اردلان شجاع‌کاوه و پوران‌دخت مهیمنحبیب همتی از شکسته‌بندان سنتی یکی از محله‌های شهر مشهد و کارمند بایگانی بیمارستان، بازنشسته می‌شود. به‌ اصرار خانواده تصمیم می‌گیرد شغل جدیدی برای خود انتخاب کند تا از بیکاری خلاصی یابد….
«یک تیر و دو نشان»

 

کارگردان: اسماعیل مهین‌دوست

 

 

شماجمعه ۳ شهریور

 

ساعت ۱۳:۳۰

 

اسماعیل محرابی و رویا افشاراین فیلم روایت زندگی فردی به‌نام محمود ترابی اهل آبادان و مهندس نفت است که به‌خاطر تخصص و کارش مدام بین تهران و آبادان در سفر است. او که مردی خانواده دوست است اگر چه علاقه و رابطه خوبی با بچه‌هایش دارد اما مدتی است از خانواده‌اش دور شده و برای جبران قضیه تصمیم می‌گیرد حالا که تعطیلاتی پیش‌رو است مرخصی بگیرد تا خانوادگی به مسافرت بروند….
انیمیشن «میمون‌های فضایی ۱»

 

کارگردان: کرک دی‌میکو

 

 

کودکپنج‌شنبه ۲ شهریور

ساعت ۱۴

 

سفینه‌ی محققان فضایی به‌نام ابدیت، در یک سیاه‌چاله فضایی گم می‌شود و در سیاره‌ای مجهول روی خانه زارتاگ فرود می‌آید‌. زارتاگ از این سفینه برای اهداف حکومتی خود استفاده کرده و مردم سیاره را آزار می‌دهد. در زمین، محققان تصمیم می‌گیرند تا سفینه‌ای دیگر را برای یافتن آن وارد سیاه‌چاله کنند….
انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌ها ۲»

 

کارگردان: جان لستر

 

 

 

امیدپنج‌شنبه ۲ شهریور

 

ساعت ۱۸

 

اندی به اردوی تابستانی می‌رود، ال، شخصی که مسئول یک انبار اسباب‌بازی است وودی را می‌رباید و ماجراهای تازه‌ای شروع می‌شوند. باز لایت‌یر اسباب بازی فضایی و دوست قدیمی وودی و دیگر اسباب‌بازی‌های اتاق اندی شامل یک سیب‌زمینی، سگ، دایناسور برای نجات وودی به‌دنبال او می‌روند. اسباب‌بازی‌ها در این مسیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها باید قبل از رسیدن اندی، وودی را به خانه بازگردانند، اما مشکل بزرگی وجود دارد…
انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌ها ۳»

 

کارگردان: لی آنکریچ

 

 

امیدجمعه ۳ شهریور

 

ساعت ۱۸

 

اندی دِیویس، ۱۸ ساله کمتر از سه روز تا رفتن به دانشگاه فاصله دارد. اسباب‌بازی‌هایش، شامل وودی و باز لایت‌یر می‌باشد که درباره‌ی آینده‌ی نامعلومشان نگرانند. آنها به‌طور ناخواسته سر از مهدکودکی در می‌آورند که در آنجا با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند….
«سقوط»

کارگردان: جوئل شوماخر

 

 

 

 

افقجمعه ۳ شهریور

ساعت ۱۰

مایکل داگلاس و باربارا هرشیداستان این فیلم شورش یک مرد علیه نظام حاکم بر او و زندگیش است که به‌گونه‌ای تراژیک پایان می‌یابد. فضای فیلم تلاش دارد تا نشان دهد چگونه یک نظام بی‌توجه به ارزش‌های انسانی مردی را که برای توسعه و بهبود راهبردهای نظامیش تلاش کرده است به‌راحتی فدا می‌کند و همچون تفاله‌ای دور می‌اندازد. مرد که خود را شکسته و رها شده می‌بیند فقط دخترش را طلب می‌کند اما این هم از او دریغ می‌شود….
«توهم»

کارگردان: سعید حاجی‌میری

 

 

افقجمعه ۳ شهریور

ساعت ۱۸:۳۰

جلیل فرجاد و ملیحه نظریدو تن از اعضای سازمان مجاهدین در یک خانه تیمی پناه گرفته‌اند. یکی از آنها نسبت به مواضع فکری و سیاسی سازمان تردید دارد، اما دیگری همچنان بر ادامه راه راسخ است آن دو به‌دنبال حادثه‌ای خیال می‌کنند که به محاصره‌ی نیروی انتظامی گرفتار شده‌اند، تلاش می‌کنند تا اسناد درون سازمانی را در آتش بسوزانند و با نیروهایی که به آن‌ها هجوم آورده‌اند مقابله کنند. در این کشاکش آن که نسبت به سازمان در تردید است، می‌گریزد و دیگری دوست رابط خود را که وارد خانه شده است به اشتباه از پا درمی‌آورد.

منبع: خبرآنلاین

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها