تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 60115

تعطیلات این هفته، شبکه‌های سیما میزبان فیلم‌های شاخصی نیستند و بیشتر آثار تکراری‌اند.

 روزه های پایانی این هفته تماشاگران تلویزیون شاهد پخش فیلم‌های خارجی و ایرانی با حضور بازیگرانی هریسون فورد، چون جین هکمن، داستین هافمن، جکی چان، علی نصیریان و شهاب حسینی هستند.

به گزارش سینماسینما، در نیمه تیر، ۳۳ فیلم سینمایی، انیمیشن و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما با پخش شش فیلم رکوردار تعطیلات این هفته است و پس از آن هم شبکه پنج با چهار فیلم و شبکه یک و دو سیما با سه فیلم قرار دارند. در این میان شبکه‌های چهار، کودک، امید و افق هر کدام با پخش دو فیلم به استقبال مخاطبانشان می‌روند.

در این فیلم‌ها، شاهد حضور ۱۸ اثر خارجی، هفت فیلم سینمایی و تلویزیونی ایرانی هستیم، سهم انیمیشن‌ها هم در این هفته سه عدد است.

از میان بازیگران ایرانی که در فیلم‌های آخر هفته بازی می‌کنند، می‌توان به علی نصیریان، شهاب حسینی، علیرضا خمسه، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، امیریل ارجمند و … اشاره کرد.

جدا از جدول آثار زیر، چند کار هم از شبکه نمایش پخش خواهند شد؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «چند مرد خوب»، «دزدی که برای شام آمد»، «با دیگران» و «مسابقه بزرگ» پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۳ ،۱۷:۱۵، ۲۱ روی آنتن می‌روند. «یک تابستان پرهیجان»، «هیاهوی بچه»، «زنده باد» و «وقتی عنکبوت می‌آید» نیز آثاری سینمایی هستند که جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۷:۱۵ ، ۱۹ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

 

نام فیلم و کارگردانشبکهزمان پخشبازیگرانخلاصه داستان
«شاهد»

کارگردان: پیتر ویر

یکپنجشنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۲هریسون فورد و کلی مک گلیسیک پسر بچه هشت ساله به‌همراه مادرش برای ملاقات با اقوام خود راهی فیلادلفیا می‌شود. در ایستگاه راه‌آهن او به‌صورت اتفاقی مشاهده می‌کند که چند نفر مردی را به قتل می‌رسانند.
«استراتژی حلزونی»

کارگردان: سرجیو کابررا

یکجمعه ۱۶ تیر

ساعت ۱۰:۳۰

فاوست کابررا، فرانک رامیرز و دلفینا گوییدویکی از پربیننده‌ترین طنزهای سینمای اسپانیایی زبان، فیلمی درباره همبستگی گروهی از مردم برای حفظ خانه‌ای است که سال‌های متمادی در آن زیسته‌اند و آن را نوعی هویت خود می‌دانند. مالک از مستاجران خانه که حدود ۳۰ نفر هستند می‌خواهد خانه را تخلیه کنند. مستاجرها پس از مدت‌ها مقاومت و مبارزه، نقشه‌ای طرح می‌کنند
«آزادی‌خواه»

کارگردان: آلبرت آرولو

یکجمعه  ۱۶ تیر ساعت ۱۶ادگار رامیرز، اریک وایلدپرت و ماریا والوردسیمون بولیوار خان‌زاده جوانی است که به‌همراه خانواده‌اش در اوایل قرن نوزدهم در ونزوئلا زندگی می‌کند. در آن زمان ونزوئلا تحت استعمار اسپانیا قرار دارد و رسم است که اشراف‌زادگان ونزوئلایی به اسپانیا بروند و از دختری از دربار اسپانیا را به همسری انتخاب کنند. سیمون طبق این رسم به اسپانیا می‌رود و با اشراف‌زاده‌ای ازدواج کرده و عروس جوان را به املاکش در ونزوئلا می‌برد.
«توماس و راه‌آهن جادویی»

کارگردان: بریت آلکرافت

دوپنج‌شنبه ۱۵ تیر ساعت ‌‌۸ صبحآلک بالدوین و مارا ویلسونتوماس و دوستانش لکوموتیوهای بخاری هستند که در مکانی جادویی به نام سودور زندگی می‌کنند که در آنجا می‌توانند با هم حرف بزنند. آقای کانداکتر که خاک طلا دارد، می‌تواند به دهکده شاینینگ تاون در جهان واقعی سر بزند. او کاملاً مراقب لکوموتیو خبیثی به‌نام دیزل است که عهد کرده تمام لکوموتیوهای بخار را نابود کند. ذخیره خاک طلا و نیرو جادویی در حال اتمام است.
«دخترک جسور»

کارگردان: مورتن کوهلرت

دوجمعه  ۱۶ تیر ساعت ۸سارا ژوئل وارنر، پیتر جِپ هانسن و لیسبِت دالداستان فیلم در مورد خانواده تهیدستی است که در کلبه‌ای جنگلی زندگی می‌کنند. پدر خانواده در اثر بیماری از دنیا می‌رود و مادرِ جوان با دختر کوچکش به زندگی محقرانه خود ادامه می‌دهند. در همین اثنا مادر نیز به بیماری سختی دچار شده و از دنیا می‌رود. مادر در آخرین لحظات به دختر هفت ساله اش توصیه می‌کند پس از مرگ او، به دنبال پدربزرگش که مرد ثروتمندی است رفته و نزد او زندگی کند. مادر گردنبندی را به دخترش می‌دهد تا در صورت یافتن پدربزرگ، آن‌را به عنوان نشانه‌ای برای صحت گفته‌هایش به او نشان دهد.
 «برج مراقبت دیوانه»

کارگردان: اریک جودر

دوجمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۷:۳۰اریک جودر و رمزی بدیافیلم در مورد دو خلبان ماهر است که در نیروی هوایی فرانسه بوده و در رده اول خلبانان جنگنده‌ی این کشور جای دارند. قرار می‌شود فرانسه اولین ماهواره مخابراتی خود را به فضا بفرستد و از این دو نفر به‌عنوان داوطلبین رفتن به فضا تست گرفته شود. برای اینکار آنها را در دستگاه شبیه‌سازی که با سرعت‌های مختلف شروع به چرخش می‌کند قرار می‌دهند. در طول این آزمایش و در اثر سرعت بسیار بالای دستگاه در هنگام چرخش، مغز این دو نفر دچار آسیب می‌شود.
«میهمانان ویژه»

کارگردان: جواد رضویان

سهپنجشنبه ۱۵ تیر

ساعت ۱۰

علیرضا خمسه و پوران مهیمنمجید کشاورز استاد موفق و جوان دانشگاه است که به‌تنهایی در طبقه بالا خانه آقای کیهانی، رییس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند زندگی می‌کند. آقای کیهانی دختری دارد به‌نام پریسا. علاقه‌ای میان پریسا و مجید به وجود می‌آید و بعد به درخواست آقای کیهانی  قرار می‌شود که خانواده مجید برای خواستگاری از شهرستان به تهران بیاین
«دو روز تا ماندن»

کارگردان: عمار خطی

سهپنج‌شنبه ۱۵ تیر ساعت ۱۶علی انصاریان، فریدون امیر عبدالهیان و محمدرضا ژالهبهروز مرد متاهل جوانی است که حسابدار یک شرکت خصوصی است. وی با همدستی رئیس خود ضمن تهیه فاکتورهای جعلی پول زیادی به جیب زده است. همسر وی افسانه، به‌خاطر فعالیت‌ها و دستاوردهای مشکوک مالی او قصد جدایی از او را دارد. برادر افسانه که امیر نام دارد و همکار او در شرکت است از این فساد مالی او باخبر شده است و خواهرش را آگاه می‌کند.
«مجرم»

کارگردان: آریل رومن

سهپنج‌شنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۴رایان ری نولدس و کوین کستونریک مامور سیا در حین انجام یک ماموریت شناسایی توسط هدف که یک تروریست اسپانیایی است شناسایی و کشته می‌شود. او در حین فرار کیف حاوی مدارک مهمی را جایی پنهان نموده است. رییس او که برایش پیدا کردن کیف خیلی مهم است؛ دستور می‌دهد تا یک جراح متخصص مغز قسمتی از مغز او را که حاوی حافظه‌ی اوست در مغز یک محکوم به اعدام که شرور بوده قرار دهند.
 «پرواز»

کارگردان: ویکرامادیتیا موتوانه

سهجمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۰رونیت روی و رام کاپورپسری به‌نام روهان به همراه چند تن از دوستانش در یک شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند. روزی آنها از مدرسه فرار می‌کنند و به سینما می‌روند که همین باعث اخراج آنها از مدرسه می‌شود. روهان به نزد خانواده‌اش باز گردانده می‌شود. او که سال‌ها پیش پدر و مادرش را از دست داده مجبور است تا به همراه دایی مستبد و بداخلاقش و برادر کوچکش ارجون، در آن خانه زندگی کند.
«پنج ستاره»

کارگردان: مهشید افشارزاده

سهجمعه ۱۶ تیر

ساعت ۱۴:۳۰

شهاب حسینی، بهنوش بختیاری و سحر قریشیمریم دختر بیست ساله یک خانواده کارگر در رشته داروسازی در دانشگاه آزاد رودهن قبول می‌شود. اما به‌خاطر هزینه بالای آن مجبور به کار در هتلی که مادرش آنجا کار می‌کند می‌شود. به‌خاطر موقعیت و زرنگیش مورد توجه مدیران هتل قرار می‌گیرد. یکی از سرپرستان کارگران پسر جوانی به‌نام وحید است که قلب رئوفی دارد و به همه کمک می‌کند. قرار ازدواجی بین او و مدیرت داخلی هتل که دختری مغرور به نام محتشمی است، گذاشته شده است.
«پلیس فروشگاه»

کارگردان: استیو کار

سهجمعه ۱۶ تیر

ساعت ۱۹

کیوین جامز و جیما مایزپاول بلارت مأمور امنیتی یک فروشگاه بزرگ است. او مردی چاق و دست‌وپاچلفتی است که مشکل قند دارد و هر بیست دقیقه یک‌بار باید چیز شیرینی بخورد تا از حال نرود! به همین دلیل نمی‌تواند وارد نیروی پلیس شود. او کار خود را دوست دارد. همسر پاول از او جدا شده و او را ترک کرده است ولی دخترش، مایا با او زندگی می‌کند.
«معادله تابستانی»

کارگردان: هیروشی نیشیتانی

چهارپنجشنبه ۱۵ تیر

ساعت ۲۰:۳۰

جون فوبوکی و ماساهارو فوکویاماپروفسور جوانی به‌نام یوکاوا برای انجام یک پروژه تحقیقاتی به دهکده‌ای دورافتاده در ژاپن سفر می‌کند. او مهمان‌خانه‌ای را برای اقامت برمی‌گزیند که صاحبان آن رازی به قدمت ۱۵ سال را مخفی نگاه داشته‌اند. رازی که مربوط به وقوع قتلی در این دهکده بوده است. در روزهایی که پروفسور در مهمان‌خانه اقامت دارد.
«نمودار عشق»

کارگردان: یوشیهیرو فوکاگاوا

چهارجمعه ۱۶ تیر

ساعت ۲۱:۳۰

تاتسویا فوجیوارا و آیی میزاکیچند پزشک کوشا در یک بیمارستان ژاپنی و بخش اورژانس می‌باشد. دکتر خبره‌ای که از همسرش جدا شده است به‌تازگی به این بیمارستان منتقل می‌شود. او حوصله برخورد با بیماران و توضیحات بیشتر به آنها را ندارد. یکی از دوستانش تلاش می‌کند او را متوجه شرایطش کند و از او می‌خواهد برای بیماران وقت بیشتری بگذارد.
انیمیشن «بی‌خوابی»

کارگردان: صمد غلام‌زاده

پنجپنج‌شنبه ۱۵ تیر ساعت ۱۳:۳۰—-حاکم دچار کابوس‌هایی می‌شود و نمی‌تواند بخوابد و از هر کسی از جمله خواب‌گزاران مشورت گرفته‌اند ولی بیماری حاکم روزبه‌روز بدتر شده است تا اینکه بالاخره متوجه می‌شوند که در کابوس های حاکم یک قوچ مدام حضور دارد
انیمیشن «بال‌ها»

کارگردان: اولگا لوپاتو

پنججمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۰:۴۵—-یک هواپیمای کوچک چند هفته قبل از مسابقات قهرمانی نمایش هوایی اجازه ورود پیدا می‌کند. حالا او باید تمام تلاشش را بکند تا قهرمانی این دوره از مسابقات به نام وی رقم بخورد
«سفر به تاریخ»

کارگردان: توشیو لی

 

پنججمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۳:۳۰

 

هیروشی تاکامی و ساتومی ایشی‌هارایک خانم معلم تاریخ با سه شاگرد خود در حال صحبت است که ناگهان از طریق اجرای یک برنامه سفر زمان در گوشی همراه یکی از شاگردانش به سال ۱۸۶۸ می‌روند. سال‌هایی که ژاپن در آستانه جنگ‌های داخلی بین قبایل مهم است. از طرفی ممکن است جنگ داخلی موجب تصرف کشور توسط کشورهای خارجی شود.
«یادآوری کامل»

کارگردان: لن ویزمن

 

پنججمعه ۱۶ تیر ساعت ۲۰:۳۰

 

کولین فارل، بوکم وودبین و برایان کرانستونکواید هر روز از راه هسته زمین از انگلستان به استرالیا مسافرت می‌کند و یک زندگی روتین و خوب به‌همراه همسرش و بهترین دوستش دارد. اما رویاهای پیاپی او و وی را به این فکر می‌اندازد که شغل و هویت اصلی او آن چیزی نیست که تصور می‌کند….
«صبح فرشته»

کارگردان:امیر جاودانی

 

شماجمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۳:۳۰

 

کاوه سماک باشی، مهدی امینی خواه و مژگان ترانهداستان فیلم مربوط به کودکی هشت ساله به‌نام مانی است که با به‌دنیا آمدن فرزند دوم خانواده، به این اتفاق حسادت می‌ورزد. این حسادت کودکانه اتفاقاتی را رقم می‌زند که روند زندگی این خانواده را تغییر می‌دهد.
انیمیشن «پت و مت»

کارگردانان: لوبمیر بنیس و ولادیمیر ژیرانک،

 

کودکپنج‌شنبه ۱۵ تیر ساعت ۱۴

 

—-دو شخصیت اصلی این مجموعه به نام‌های پت و مت دچار مشکلاتی می‌شوند. آنها سعی می‌کنند با روش‌هایی عجیب و غریب اشتباهات خود را با استفاده از تمامی وسایل موجود برطرف کنند، ولی در نهایت مشکلات جدیدی به وجود می‌آید.
«اژدهای پیت»

کارگردان: دیوید لاوری

 

کودکجمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۴

 

برایس دالاس هاوارد و اوکس فگلیپیت، پسرک ۱۱ ساله‌ای است که از پنج سالگی در جنگل گم شده است. او در یک سانحه‌ی رانندگی پدر و مادر خود را از دست داد و از آن زمان تاکنون توسط یک اژدهای سبز با چشمانی زرد رنگ و بال‌هایی بزرگ محافظت می‌شود. الیوت از او مانند فرزند خود مراقبت می‌کند تا روزی که عده‌ای به جنگل آمده و شروع به قطع کردن درختان می‌کنند…
«پسر کاراته‌باز»

کارگرادان: هارالد زوارت

امیدپنج‌شنبه  ۱۵تیر ساعت ۱۸ جکی چان و جیدن اسمیتدری پسر ۱۲ ساله‌ای است که به‌تازگی همراه مادرش از آمریکا به چین مهاجرت کرده است. او خود را در فضای جدید غریبه می‌بیند و از طرف دیگر عده‌ای از بچه‌ها در مدرسه او را اذیت می‌کنند. تا اینکه آقای هان، استاد کونگ‌فو، تصمیم می‌گیرد به دری کنگ‌فو آموزش دهد تا او بتواند از خودش دفاع کند….
«شب طولانی»

کارگردان: علی معصومی

امیدجمعه ۱۶تیر

ساعت ۱۸

سارا بهرامی، مهدی حسن‌پور، ستایش زیارتی و نورالدین اعلمیاین فیلم روایتگر قصه زنی به‌نام لیلا است که چند سال پیش همسر قاچاقچی‌اش کشته شده است و او هنوز از تبعات این مسأله رنج می‌برد. لیلا دارای دو فرزند پسر و دختر به‌نام‌های وهاب و زهرا است. او ناچار به بردن زهرا دختر کوچک و بیمارش بر سر کارش در کارخانه ریسندگی است و همین مسأله باعث شده تا در آستانه‌ی اخراج از کارش قرار بگیرد.
«هیئت منصفه فراری»

کارگردان: گری فله در

افقجمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۰جان کیوسک و جین هکمندر جریان دادگاه رسیدگی به شکایتی علیه یک شرکت اسلحه‌سازی، فردی به‌نام زیکن فیچ از طرف شرکت استخدام می‌شود تا تک تک اعضای هیئت منصفه را شناسایی کند. او در مورد تقریباً همه‌ی اعضا موارد اتهام برانگیز پیدا می‌کند و فقط متوجه می‌شود که دو عامل را نادیده گرفته بوده است
«شکارچی شنبه»

کارگردان: پرویز شیخ‌طادی

افقجمعه ۱۶ تیر ساعت ۱۸:۳۰علی نصیریان، امیریل ارجمندداستان فیلم از این قرار است که زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده، کودک هفت، هشت ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرار پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است

منبع: خبرآنلاین

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها